וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופס: אפשר לפרוץ את זיהוי הפנים בגלקסי S8 עם תמונה

2.4.2017 / 9:06

בסמסונג מודעים לבעיה, ומסבירים כי במסך ההגדרות מופיעה הודעה המבהירה למשתמשים כי זיהוי הפנים הוא האפשרות הפחות מאובטחת, וכי מומלץ לא להשתמש בה. "אנחנו מציעים את הרמה הגבוהה ביותר של הגנה ביומטרית: זיהוי קשתית העין וטביעות אצבע"

צלמים זמניים מורשים

(בסרטון: ההתרשמות הראשונה שלנו מגלקסי S8, שהושק בשבוע שעבר)

גלקסי S8 החדש של סמסונג הושק ביום רביעי האחרון, לאחר שבועות ארוכים של ציפייה מצד חובבי הסמארטפונים. המכשיר שצפוי להגיע למדפי החנויות בישראל ב-25 באפריל, מציע למשתמשים שלושה אמצעי זיהוי ביומטריים לפתיחת המכשיר: חיישן טביעות אצבע הממוקם בגבו, זיהוי קשתית העין, וזיהוי פנים. האפשרות השלישית היא הדרך המהירה והנוחה מכולן, וגם זו שמציעה את רמת האבטחה הנמוכה ביותר, כך מתברר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אם הפיצ'ר הביומטרי הזה כל כך לא מאובטח, למה להשתמש בו מלכתחילה?/מערכת וואלה!, צילום מסך

במסיבת העיתונאים ביום רביעי, זכו עיתונאי טכנולוגיה מכל העולם להתנסות עם המכשירים וחלק גם בחנו את פיצ'ר זיהוי הפנים. בניסוי שנערך מיד לאחר אירוע ההשקה של סמסונג התגלה כי אכן מדובר במערכת הפועלת באופן כמעט מדי, אך די בצילום פנים רגיל שמוצג על מסך של סמארטפטון כדי לשכנע את גלקסי S8 להעניק גישה לתוכן מכשיר. זה אומר שכל אחד שיצליח להשיג תצלום של פניכם (מפרופיל הפייסבוק שלכם, למשל) יהיה מסוגל אולי לשחרר בקלות את נעילת הסמארטפון היקר שלכם.

בסמסונג מודעים לבעיה, ומסבירים כי במסך ההגדרות מופיעה הודעה המבהירה למשתמשים כי זיהוי הפנים הוא האפשרות הפחות מאובטחת, וכי מומלץ לא להשתמש בה. "אנחנו מציעים את הרמה הגבוהה ביותר של הגנה ביומטרית: זיהוי קשתית העין וטביעות אצבע", אומרים דוברי החברה, אך לא מסבירים מדוע החליטו להציע אפשרות זו מלכתחילה במכשיר הדגל של החברה, אם זיהוי הפנים מספק אבטחה בסיסית בלבד.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully