וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלם! תמונות שדלפו לכאורה מראות שהכפתור העגול יעבור לגב האייפון

אילן גלר

3.4.2017 / 8:09

שמועה חדשה גורסת כי אפל לא עומדת להרעיש את העולם בטכנולוגיה חדישה ופורצת דרך, אלא למעשה תיישר קו עם המתחרות המובילות בגזרת האנדרואיד ותעביר את חיישן טביעות האצבע לצדו האחורי של המכשיר

סמארטפון מסוג אייפון 7 פלוס. ShutterStock
באייפון 7 כפתור הבית העגול כבר הפך לטאצ'./ShutterStock

למרות שהשקת אייפון 8 עוד רחוקה, בחודשים האחרונים הולך ומתגבש קונצנזוס באתרי הטכנולוגיה לגבי השמועה העיקשת שאייפון 8 - מכשיר הדגל הבא של אפל – יגיע ללא כפתור הבית העגול האייקוני שהופיע מתחת למסך בכל דגמי האייפון עד כה. עד כה נשמעו כמה ספקולציות לגבי החלפת הכפתור, המשמש גם כחיישן טביעות אצבע, בכפתור וירטואלי המשולב במסך, וכולל גם חיישן ביומטרי מובנה.

באתר iDropNews מציעים אפשרות ריאליסטית יותר, הנשענת לטענתם על מקורות אמינים בפס הייצור. לטענת עורכי האתר, אפל לא עומדת להרעיש את העולם בטכנולוגיה חדישה ופורצת דרך, אלא למעשה תיישר קו עם המתחרות המובילות בגזרת האנדרואיד ותעביר את חיישן טביעות האצבע לצדו האחורי של המכשיר. בתצלום המופיע באתר נראה החיישן מתחת לסמל התפוח, על גבו של מכשיר המזכיר מקדימה מאוד את העיצוב נטול השוללים של גלקסי S8 או LG G6, שכבר נחשפו השנה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסך גדול, כפתור בית וירטואלי, וכפתור עגול עם חיישן טביעות אצבע בגב המכשיר? לא ברור האם תמונה שדלפה, או הדמיה על בסיס הדלפה מהמפעל לכאורה./מערכת וואלה!, צילום מסך

מסך גדול המכסה שטח נכבד מחזית המכשיר זה הטרנד החם של השנה, ודי בטוח שאייפון 8 יציג פיצ'ר דומה למכשירי הדגל של שתי המתחרות הגדולות של אפל מקוריאה, LG וסמסונג. טכנולוגיה ביומטרית, המסוגלת לזהות טביעת אצבע מבעד למסך קיימת כבר בשבבים של קוולקום, כך שייתכן ולא מדובר בנסיגה מוחלטת מהשמועות המקוריות לגבי אייפון 8.

לפי אותו המקור, באפל החליטו לוותר על הרעיון לייצר גב עשוי זכוכית, כמו במכשיר אייפון 4 הקלאסי, שכן בדיקות החברה העלו חשש כי מדובר בפתרון לא אמין שיגרום לשברים רבים. פרט אחד נוסף המתפרסם באתר הוא כי תאריך ההשקה של האייפון 8 לא יתעכב, כפי שנטען בעבר, והמכשיר יגיע למדפים במהלך חודש ספטמבר, בדיוק כמו כל קודמיו. בנוסף ניתן לראות בתמונות, שעשויות להיות הדמיות בלבד על בסיס ההדלפות, כי מערך הצילום הכפול הוא כעת בעיצוב מאונך בצד השמאלי של גב המכשיר.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully