וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במשרד הביטחון זועמים: חיילים בריטים מפרסמים ברשת תמונות עירום של הנשים ששכבו איתן בבסיס

5.4.2017 / 7:46

אחרי שהוסרו מהפייסבוק, החיילים הבריטים מצאו פלטפרומה אחרת לפרסם תמונות נועזות של הנשים ש"כבשו" ובמשרד הביטחון מזועזעים מהתגלית. החיילים המעורבים צפויים לעמוד לדין גם באשמת הטרדה מינית או אונס

armyweb

בסרטון - זה מה שחיילי צבא בריטניה טוענים שהם עושים

חיילים מבריטניה פתחו אתר שמציג תמונות עירום של נשים ששכבו עמן, אחרי שהוברחו אל תוך הבסיס. האתר הפרובוקטיבי שנקרא "הבית של מצעד הבושה" נפתח לאחר שהעמוד שלהם בפייסבוק הוחרם. כל מטרת האתר הוא להציג תמונות נועזות של הנשים בלבוש חלקי או בעירום מלא, במהלך הסקס, לפניו או אחריו - והוא מזמין חיילים אחרים לקחת חלק ב"משימה הצבאית" ולשלוח תמונות בתמורה לפרסים מפתים.

החיילות והאזרחיות שצולמו, בידיעה או לא, נקראות ע"י החיילים "בלוק-ראטס", כשמדי יום עולה תמונה חדשה באתר תחת הכותרת "הבלוקראט של היום". החיילים למעשה ירו לעצמם ברגל כשהאתר שלהם הובא לעיני מפקדיהם ומשרד הביטחון, שמאיימים על כל המעורבים בכלא צבאי. על פי הדיווחים בתקשורת הבריטית, החיילים המעורבים יעמדו לדין גם באשמת הטרדה מינית או אונס.

עוד בנושא
להיט בעולם: פרופיל האינסטגרם "חיילות ישראליות לוהטות"
סערה בצבא ארה"ב: חיילי מארינס פרסמו תמונות עירום של לוחמות

ראשי מערכת הביטחון זועמים וחוששים שהנשים המופיעות באתר יתבעו את הצבא או משרד הביטחון. מקור אחד סיפר לדיילי סטאר ביום ראשון שחיילים מגניבים נשים לבסיסים במשך שנים ומפקדיהם מרשים להם לעשות את זה, אולם האתר הזה לוקח את הדברים רחוק מדי, לדבריו. "פרסום תמונות של נשים ששכבו איתם זה כבר עניין אחר", הוא אמר, "זה משפיל נשים וזה מעמיד את הצבא בפני ביקורת קשה".

כמו בישראל, בבסיבים צבאיים בבריטניה קיימות דרגות שונות של קפדנות בכל הקשור לביקור אזרחים, אולם בכל הבסיסים האורחים שמגיעים לביקור חותמים בכניסה וביציאה לבסיס. הכנסת אורחים לבסיסים ללא בדיקה בטחונית נחשבת לעברה חמורה. בנוגע לבנות זוג, כללי הביקור שונים מבסיס לבסיס. בעוד חלקם מאפשרים לנשים שהות במבנים יעודיים, אחרים אוסרים של שהות לילה. דובר הצבא אמר: "אנו מצפים לסטנדרטים גבוהים ביותר מחיילנו, בין אם הם בתפקיד ובין אם לא. כל מי שלא יעמוד בכללים שלנו, יטופל בהליך משמעתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully