וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתר היכרויות חושף: אלו משפטי הפתיחה שישפרו את הסיכוי שלכם להשיג דייט ברשת

4.4.2017 / 9:11

אל תציעו "לעשות משהו" בשיחה הראשונה, אל תפתחו שיחה ב-"היי" אלא במחמאה ספציפית (עדיף על המשקפיים) ועוד כל מני טיפים שיגבירו את הסיכוי שלכם לקבל תשובה. הרי אתם לא רוצים להמשיך לשלוח "הלו" ולהישאר לבד כל החיים, נכון?

Tinder

(בסרטון: טינדר)

היכרויות ברשת זו כבר מזמן לא נישה אלא פרקטיקה נוספת המקבילה למפגשים אקראיים בעולם האמיתי. אפליקציות כמו טינדר וגריינדר, ואתרי היכרויות שונים ומגוונים זוכים לפופולריות עצומה, וכולם בסופו של דבר רוצים דבר אחד - להפוך את המפגש הווירטואלי למפגש פנים מול פנים. כמעט כל השירותים מאפשרים לקבוע פגישה לאחר שיחה קצרה, או התכתבות ארוכה, אבל איך אפשר להכיר אם המשפט הראשון הוא זה שקובע האם השיחה תימשך או לא?

אתר ההיכרויות האמריקני Zoosk חשף לאחרונה נתונים מעניינים לגבי ההודעות הראשוניות שמגבירות את הסיכוי לקבל תשובה, לעומת ההודעות שמקטינות את הסיכוי. הנתונים התקבלו מניתוח של 38 מיליון המשתמשים של האתר ואם תעקבו אחרי הכללים שלהם, אולי תוכלו לשפר את הסיכויים שלכם לפגוש מישהו או מישהי חדשים.

התמקדו במחמאות ספציפיות וייחודיות: להחמיא על המשקפיים - מגביר את הסיכוי לתשובה ב-39%, להחמיא על הקעקועים - מגביר את הסיכוי לתשובה ב-13%, להחמיא על העיניים - מגביר את הסיכוי לתשובה ב-11% ולהחמיא על השיער - מגביר את הסיכוי לתשובה ב-6%.

טינדר. צילום מסך
לדבר על גשם - טוב, לדבר על שמש - פחות טוב. טינדר./צילום מסך

אל תחששו להתחיל שיחה או לפלרטט מיד: המילה "מקסים" מגבירה את הסיכוי לתשובה ב-66%, המילה "צרה" מגבירה את הסיכוי לתשובה ב-42% והמילה "התאהבות" מגבירה את הסיכוי לתשובה ב-26%.

מותר לדבר גם על מזג האוויר: הביטוי "מזג-אוויר" מגביר את הסיכוי לתשובה ב-39%, המילה "גשם" מגבירה את הסיכוי לתשובה ב-20% והמילה "שמש" מפחיתה את הסיכוי לתשובה ב-12%.

היזהרו מבנאליות: לפתוח שיחה ב-"היי", "הלו" או כל וריאציה אחרת מפחיתה את הסיכוי לתשובה בעשרות אחוזים (10%-35%). תשאלו על הפרופיל, לא על התמונות: הודעה עם המילה "תמונה/תמונות" מפחיתה את הסיכוי לתשובה ב-25% לעומת המילה "פרופיל" שמגבירה את הסיכוי לתשובה ב-12%.

אל תתקפו מיד: הצעת דייט בהודעה הראשונה מפחיתה את הסיכוי לתשובה ב-14%, ושימוש במילה "לצאת" או "לעשות משהו" מפחיתה את הסיכוי לתשובה ב-56%. הודעות עם הביטוי "מחר בערב" מגבירה את הסיכוי לתשובה ב-26%.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully