וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארק צוקרברג מציג: לעשות כושר ולשמור על הילדה במקביל

אילן גלר

4.4.2017 / 10:05

בסרטון אותו העלה לפרופיל האישי ברשת החברתית שלשום, מנכ"ל פייסבוק הדגים כיצד הוא מתעמל בחדר הכושר בביתו, ומקס רוכבת על גבו כשהוא עושה שכיבות סמיכה או מתרומם על המתח. "בכל פעם שאני מסיים, היא צועקת 'עוד עוד!'" כתב

צילום מסך

מייסד ומנכ"ל פייסבוק, מארק צוקרברג, מקפיד לדבריו על שגרת כושר הכוללת שלושה אימונים שבועיים לפחות. כאחד האנשים העשירים ביותר בעולם אין ספק שהוא יכול להרשות לעצמו מאמן אישי, אך במקום זאת צוקרברג מעדיף לקבל סיוע מבתו בת 16 החודשים.

בסרטון אותו העלה לפרופיל האישי ברשת החברתית שלשום, צוקרברג הדגים כיצד הוא מתעמל בחדר הכושר בביתו, ומקס רוכבת על גבו, כשהוא עושה שכיבות סמיכה או מתרומם על המתח. "בכל פעם שאני מסיים, היא צועקת 'עוד עוד!'" כתב המשתמש מספר 1 ברשת החברתית. "זו בקלות המאמנת הקשוחה ביותר שאי פעם הייתה לי". רוב הגולשים התאהבו בסרטון מיד, ופרגנו בתגובות חיוביות במיוחד. "מארק, זה מעולה! גם אני עשיתי אימונים עם הבת שלי והיא אהבה את זה מאוד", כתב אחד הגולשים. "אתה אבא מגניב!", הוסיף מעריץ אחר.

אולם בין שלל התגובות, תמצאו גם כמה הורים שפחות התרשמו מהביצוע של צוקרברג, ובמיוחד מחוסר תשומת הלב לצווארה וראשה של בתו. לטענתם, ראשה נע בפרעות במהלך ביצוע חלק מהתרגילים: "אולי כדאי שתשקיע כמה מיליונים בתמיכה לצוואר של מקס", כתב אחד הגולשים החרד לבריאות היורשת לאימפריית המיליארדים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully