וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחירים ירדו: סמארטפונים שווים עד 2,000 שקלים

5.4.2017 / 8:14

בשבועות האחרונים דיווחנו לכם הרבה על השקות של סמארטפונים חדשים, והמשמעות היא שמחירם של סמארטפונים רבים ירד כדי להפוך אותם לאטרקטיביים יותר לפני שמגיע המלאי החדש. אם אתם מחפשים מכשיר משתלם, כדאי שתשקלו את אחת מההמלצות שלנו

צלמים זמניים מורשים

(בסרטון: מייזו MX6)

עונת השקת מכשירי הדגל בשיאה ואיתה מגיעה גם עונת ההנחות וירידות המחירים על דגמים קודמים ומכשירים מעט ישנים יותר, שעדיין מציעים מפרט מתקדם וחוויית שימוש מעולה. ברשימת הסמארטפונים המומלצים עד 2,000 שקלים תוכלו למצוא גם את היצרניות המובילות כמו סמסונג, LG, וואווי, מייזו ושיאומי. ברשימה הזאת נמצאים מכשירים שחלקם היו מכשירי דגל עד לאחרונה וחלקם מכשירי ביניים שהגבול בינם לבין מכשירי הפרימיום כמעט ולא קיים בפועל.

סמסונג גלקסי A5 החדש (2017)

ענקית הטכנולוגיה הקוריאנית מצליחה לשמור על מעמדה בקטגוריית מכשירי הפרימיום אבל לאחרונה היא הבינה שהמתחרות הסיניות בעקבותיה והחלה לצמצם את הפער גם בשוק מכשירי הביניים, שם לסמסונג הייתה נוכחת חלשה מאוד. גלקסי A5 החדש (2017) הוא מכשיר הביניים של החברה המגיע בעיצוב שלא מבייש מכשיר פרימיום, עם מסך SuperAmoled בגודל 5.2 אינץ' ברזולוציית Full HD. התצוגה מספקת צבעים מצוינים, קורא טביעות האצבע ממוקם בכפתור הבית, ובלבו של המכשיר פועם מעבד Exynos 7880 מתוצרת סמסונג. לצד המעבד, המכשיר מצויד ב-3 גיגה זיכרוןRAM ומצלמה אחורית מצוינת כמו בגלקסי S6.

בניגוד למרבית המכשירים בקטגוריה, הוא עמיד בפני למים ואבק בתקן IP68 המחמיר. החיסרון העיקרי של A5 היא מערכת ההפעלה אנדרואיד 6.0, ולא ברור מתי או אם בכלל הוא יעודכן לאנדרואיד 7.0. מחירו בדיוק על הגבול ועומד כעת על 1,999 שקלים. A5 הוא סמאטרפון ביניים שמגרד מלמטה את קטגוריית הפרימיום לא רק במחיר אלא גם בתחושה ובחוויית השימוש.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

מייזו MX6

מייזו הסינית היא יצרנית הסמארטפונים החמישית בפופולריותה לפי חלוקת נתח השוק בישראל. את מייזו מייבאת לישראל רשת "באג", ולאחרונה היא שינתה את המדיניות והוזילה את מחירו של ה-MX6, מה שהפך אותו לאטרקטיבי הרבה יותר. למכשיר מסך בגודל 5.5 אינץ' ברזולוציית Full HD, קורא טביעות אצבע בכפתור הבית, ערכת השבבים Helio X20 מתוצרת MediaTek, זיכרון עבודה בנפח 4 גיגה RAM, מצלמה אחורית 12 מגה-פיקסל עם חיישן של סוני ומפתח צמצם f/2.2, ומצלמה קדמית של 5 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/2.0.

גם MX6 מגיע עם אנדרואיד 6.0 בלבד, יש לו סוללה בקיבולת של 3,060 מיליאמפר-שעה, הנטענת תוך 75 דקות בלבד אבל תצטרכו לרכוש את המטען המהיר בטכנולוגיית mCharge בנפרד. עם המטען המסופק בערכה זה ייקח קצת יותר זמן. אחרי עדכון המחיר מייזו MX6 נמכר כיום תמורת 1,299 שקלים. במחיר הזה מדובר בעסקה מאוד משתלמת אם מתחשבים באיכות החומרה.

LG G5

כשהוא יצא לשוק בשנה שעברה, מחירו של מכשיר הדגל הקודם של ענקית הטכנולוגיה הקוריאנית עמד על כ-3,300 שקלים. בסכום הזה עלו החסרונות על היתרונות, בעיקר לנוכח ההיצע של המתחרות אבל כיום תופתעו אולי לגלות שניתן להשיג את ה-G5 בפחות מ-2,000 שקלים. אחרי שרשם צניחה של יותר מאלף שקלים תוך שנה אחת בלבד, המכשיר המודולרי הראשון והאחרון (כנראה) של החברה הפך לדיל לא רע בכלל. בסופו של דבר במכשיר דגל שמורכב מחומרים איכותיים ובנוי בצורה איכותית.

למכשיר מסך בגודל 5.3 אינץ' ברזולוציית QHD, חיישן טביעות אצבע הממוקם בלחצן הבית בגבו. מכל המכשירים ברשימה הזו, ל-G5 המסך ברזולוציה הגבוהה ביותר. הוא מצויד בערכת השבבים סנאפדרגון 820 של קוולקום, 4 גיגה זיכרון RAM, אחסון פנימי בנפח 32 גיגה לצד אפשרות הרחבה באמצעות כרטיס מיקרו-SD, מערך צילום כפול בגבו, הכולל מצלמה רגילה של 13 מגה-פיקסל עם מפתח צמצם f/1.8 ועדשה נוספת רחבה של 8 מגה-פיקסל עם מפתח צמצם f/2.4 לצד מייצב תמונה אופטי ומצלמה קדמית של 8 מגה-פיקסל עם מפתח צמצם f/2.0. המכשיר מגיע עם סוללה בנפח 2,800 מיליאמפר-שעה הנטענת מ-0 ל-83 אחוזים תוך חצי שעה בלבד.

שימו לב שמדובר בדגם הבכיר, LG G5, ולא בגרסה החלשה יותר LG G5 SE, שהושקה אחריו עם תג מחיר נמוך יותר כדי לנסות ולעודד את המכירות.

שיאומי Mi 5s

כמה חודשים אחרי שהשיקה את מכשיר הדגל, Mi 5, בחרה שיאומי הסינית להשיק את Mi 5S המציע עדכון קל בחומרה. הסמארטפון הושק בעולם רק בחודש ספטמבר האחרון ובחודש האחרון החל להגיע לישראל. גם הפעם, שיאומי הכריזה על מכשיר שהמפרט שלו לא מבייש את היצרניות הגדולות כמו סמסונג ו-LG אך במחיר נמוך משמעותית. המכשיר מגיע עם מסך בגודל 5.15 אינץ' ברזולוציית Full HD וטכנולוגיה המאפשרת לבצע פעולות שונות בהתאם לעוצמת הלחיצה על המסך.

יש לו קורא טביעות אצבע בכפתור הבית, בלבו פועמת ערכת השבבים סנאפדרגון 821 יחד עם 4 גיגה זיכרון RAM ואחסון בנפח של 128 גיגה. מערך הצילום כולל מצלמה אחורית של 12 מגה-פיקסל עם מפתח צמצם f/2.0 ופיקסלים מוגדלים של 1.55 מיקרון, ומצלמה קדמית של 4 מגה-פיקסל עם פיקסלים גדולים עוד יותר בגודל 2 מיקרון. זה לא מפרט של מכשיר ביניים אלא של מכשיר פרימיום אבל חוויית השימוש והעיצוב של המכשיר עדיין לא מציבים אותו בשורה אחת עם הקטגוריה היקרה והנחשקת יותר. מחירו 1,799 שקלים, והוא כנראה אחד המכשירים המשתלמים בישראל.

וואוי P9

ענקית הסלולר הסינית הצליחה להשתלט על נתח שוק נכבד בישראל בזכות מחירים נמוכים ביחס לאיכות הסמארטפונים. החזון של וואווי בעולם הוא להציע מכשירי פרימיום במחיר של מכשירי ביניים והפעם הראשונה שהחברה באמת הצליחה לעשות את זה הייתה בשנה שעברה עם ה-P9. הוא היה סמארטפון הפריצה של וואווי בישראל וגם אחד שסוף סוף שם את החברה בנקודת פתיחה זהה לסמסונג ו-LG. וואווי P10 הושק בחודש פברואר בברצלונה ועדיין לא הגיע לישראל כך שבארץ P9 הוא כרגע עדיין מכשיר הדגל של החברה.

הוא מצויד במסך בגודל 5.2 אינץ' ברוזלוציית Full HD, קורא טביעות אצבע בגב המכשיר, ערכת השבבים Kirin 955 מתוצרת וואווי, 3 גיגה RAM ונפח אחסון של 32 גיגה עם אפשרות להרחבה. מבחינת כוח עיבוד המכשיר הזה מתאים יותר למשתמש סביר ולא למשתמש כבד אבל היתרון הגדול שלו הוא מערך הצילום הכפול המשובח, שנולד בשיתוף פעולה עם מותג הצילום הידוע "לייקה". בגב המכשיר שתי עדשות ושני חיישנים של 12 מגה-פיקסל עם מפתח צמצם f/2.2, כשחיישן אחד הוא מונוכרומטי (שחור-לבן) והשני צבעוני. ל-P9 מצלמת סלפי של 8 מגה-פיקסל עם מפתח צמצם f/2.4 ואת כל זה מפעילה סוללה בנפח 3,000 מיליאמפר-שעה הנטענת באמצעות טכנולוגיית טעינה מהירה. את ה-P9 ניתן לרכוש במחיר של 1,939 שקלים והוא ללא ספק אחד ממכשירי הביניים הטובים בארץ.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully