וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להיט בעולם: האפליקציה הישראלית שתהפוך את הסלפי שלכם לאימוג'י חי

7.4.2017 / 8:10

"מימוג'י" הישראלית לוקחת את עולם האימוג'ים צעד אחד קדימה ומאפשרת ליצור מסלפי או תמונה שלכם אנימציה לשליחה לחברים במסנג'ר, וואטסאפ או SMS. כך זה עובד

יח"צ - חד פעמי

בשורה חדשה בעולם הסמיילים: אם אתם מצד אחד מכורים לאימוג'ים ומצד שני לא מפסיקים לצלם סלפים, בוודאי תשמחו להכיר אפליקציה חדשה בשם מימוג'י (Memoji) שמשלבת בין התחביבים. האפליקציה הישראלית של חברת לייטריקס מאפשרת להפוך כל סלפי או תמונה לאימוג'י צוחק, כועס, בוכה או מנשק וגם היא מקווה להפוך ללהיט לא פחות גדול מהפרצופים המוכרים כל כך .

כיצד עובדת האפליקציה? לאחר שתצלמו את עצמכם או שתבחרו תמונה שצילמתם מראש, תוכלו לבחור את הרגש המבוקש ולצפות בתוצאה בתצוגה מוקדמת. אחרי שתאשרו את התוצאה, תיווצר תמונה במכשירכם אותה תוכלו לשלוח באמצעות הודעה במסנג'ר, ווטסאפ או SMS. את התמונה שיצרתם תוכלו לשלוח באחת משלוש אופציות - קובץ תמונת סטילס רגילה שעליה "מולבש" האימוג'י או בשילוב אנימציה ב-GIF או וידאו שמתאים את פניכם לאימוג'י באמצעות טכנולוגיית זיהוי פנים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טראמפ קורץ ומפריח נשיקה לאוויר./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בר רפאלי בוכה מצחוק./מערכת וואלה!, צילום מסך

אפליקציית האימוג'י החדשה, משתמשת בבינה מלאכותית שהופכת באופן טבעי כל תמונה ל-GIF באנימציה מיוחדת ומאז הושקה בתחילת השבוע היא תופסת תאוצה בעולם וזוכה לפופולריות מפתיעה.

"אנשים לא רק רוצים לשלוח אימוג'ים, הם רוצים להיות אימוג'ים ואנחנו מאפשרים להם", אומר סמנכ"ל השיווק של לייטריקס, ניר פוצ'טר, שחושף את המוטו שהוביל את החברה לפיתוח האפליקציה. ואכן, למכורים לשימוש באימוג'ים צפויה חוויה מספקת. Memoji by Facetune זמינה להורדה בחינם באפסטור.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ביבי קול./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully