וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפל התחילה לייצר את אייפון 8 - הזמינה 70 מיליון מסכים מסמסונג

אילן גלר

5.4.2017 / 8:40

למה ענקית הסלולר והמחשוב האמריקנית ריפדה את הכיס של המתחרה הקוריאנית ביותר מארבעה מיליארד דולרים? כי באייפון הבא היא צריכה מסך איכותי ויעיל הרבה יותר ממה שיש לה, ועל השוק הזה שולטת סמסונג ביד רמה

סמארטפון מסוג אייפון 7 פלוס. ShutterStock
אייפון 7 פלוס - עדיין משתמש במסך LCD./ShutterStock

אפל אינה צפויה להכריז על מכשיר אייפון 8 החדש עד חודש ספטמבר לפחות, אך החברה כבר נערכת לייצורו של הסמארטפון ולפי דיווח עדכני הזמינה מהמתחרה סמסונג לא פחות מ-70 מיליון מסכי OLED קמורים. מסכים אלו אמורים לשמש את הדגם הבכיר והיקר ביותר, ולצדו תשיק אפל שני מכשירים זולים יותר כנראה בשמות אייפון 7S ו-7S פלוס, שיוסיפו להשתמש במסכי LCD כמו אייפון 7 הנוכחי.

הדיווח, הנשען על מקורות בשרשרת האספקה של אפל, כולל כמה פרטים נוספים על המכשירים העתידיים של החברה. לפי אותם מקורות, כל שלושת דגמי האייפון החדשים יתמכו בטעינה אלחוטית ויהיו חסינים למים, ולפחות אחד מהדגמים יכלול חיישנים מתקדמים שיוכלו לזהות עצמים תלת-ממדיים במרחב - חידוש הנשען כנראה על טכנולוגיה שאותה קיבלה אפל בעקבות רכישת החברה הישראלית פריימסנס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
באייפון 8 המסך יהיה גדול יותר וגמור בקצוות. הדמיה מבוססת על שמועות./מערכת וואלה!, צילום מסך

כמות המסכים שהוזמנה, שמהווה כמעט את כל כוח הייצור של סמסונג מעבר למסכים שאותם מייצרת החברה הקוריאנית עבור דגמי הסמארטפון של עצמה, רומזת כי באפל מצפים שדגם האייפון הבכיר הבא, על אף שמחירו לפי השמועות יאמיר מעל רף אלף הדולרים, יהיה להיט מכירות אדיר החל מיומו הראשון בשוק. לשם השוואה, כמות מכשירי האייפון הכוללת שאותם מכרה אפל במהלך הרבעון האחרון עומדת על כ-75 מיליון מכשירים מכל הדגמים השונים.

המשמעות הנוספת של הרכישה המאסיבית הזו של מסכים, והמעבר לטכנולוגיית OLED, היא שסמסונג למעשה תרוויח מכל מכירת אייפון לא מעט כסף. מסכי OLED נחשבים ליעילים וחסכוניים יותר ואפל תיאלץ להישאר איתם גם בדגמים הבאים, לפחות עד שיפתחו טכנולוגיה חדשה וטובה יותר. ככל הנראה העסקה הזו עלתה לאפל יותר מארבעה מיליארד דולרים וסמסונג נערכת לאפשרות שאפל תרכוש עוד 20 מיליון מסכים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully