וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורידו עכשיו: משחקים שווים למובייל - בחינם לזמן מוגבל

אורי סגל

5.4.2017 / 12:24

נצחו בבאולינג, צאו למלחמה בחלל, הפעילו מספרה מיוחדת לחיות ועוד. מדי שבוע נביא לכם משחקים ואפליקציות שהמשותף ביניהם הוא שאם תזדרזו להוריד אותם, לא תצטרכו לשלם

Silly Billy Hair Salon

המיני-משחק הזה לילדים מעודד יצירתיות ויכול לשמש גם כמשחק משפחתי. הפעילו מספרה לחיות והשתמשו ברעיונות המקוריים שלכם על מנת ליצור תספורות מדליקות וחדשניות. במהלך המשחק יגיעו למספרה שלכם מגוון חיות שרוצות לעבור מייקאובר, ואתם תצטרכו להשתמש במגוון הכלים המקצועיים העומדים לרשותכם על מנת לסדר את התספורות, לעצב אותן, לצבוע אותן, להוסיף סטיילינג כללי שיתאים ללוק (מנעליים, דרך כובע ועד לקעקועים). אחרי שתסיימו לספר את החיות והן יהיו מוכנות למסיבה, הפעילו את המוזיקה ותראו את צעדי הריקוד שלהן. המשחק מלווה באנימציה מרשימה וחביבה במיוחד שתשאיר את הקטנטנים והגדולים מרותקים.

להורדה לאייפון - הקליקו כאן | החיסכון שלכם: 3.60 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Rogue Star

כמה זמן תצליחו לשרוד על כוכב לכת שורץ אויבים? המשחק מערב אקשן, הומור, רצינות ומוזיקה מקורית. המטרה שלכם היא להדגים את היכולות שלכם נגד טייסי האויב; קנו ספינות חלל חדשות ומלאות עוצמה על מנת ליצור לעצמכם יתרון משמעותי, ולפתוח נתיבים חדשים בהם תוכלו לנוע. המשחק מעוצב בצבעי ניאון ומזכיר משחקי ארקייד ישנים.

להורדה לאייפון - הקליקו כאן | החיסכון שלכם: 10.90 שקלים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ZipZip Panda

מטרת המשחק פשוטה אך מאתגרת מאוד; עליכם להעביר את הפנדה בהצלחה בין קורות העץ השונות, הצפות על המים, עד לנקודת הסיום. בין קורה לקורה, עצרו, חשבו את המרחק והחליטו כמה רחוק תצטרכו לקפוץ כדי לנחות על הקורה ולא במים. בכל פעם הרגליים של הפנדה יתארכו כמו קפיצים ויסייעו לכם לעבור הלאה. כל מעבר מוצלח בין הקורות יזכה אתכם בנקודה, אם תחשבו לא נכון את המרחק, תירטבו ותתחילו את הספירה מחדש.

להורדה לאנדרואיד - הקליקו כאן | החיסכון שלכם: 3.60 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Bowling Game 3D

מתי הייתה הפעם האחרונה ששיחקתם באולינג? המשחק הזה יציב בפניכם מסלולים מאתגרים ברחבת באולינג המעוצבת בקפידה. תוכלו ליהנות ממשחק תלת-ממדי מושקע וממשק פשוט - כוונו את הכדור והורידו כמה שיותר פינים בכל ניסיון.



להורדה לאנדרואיד - הקליקו כאן | החיסכון שלכם: 7.30 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אורי סגל הוא מנכ"ל iApps | iPhoneil

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully