וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלת-ממד ודפדפן חדש: החידושים שיגיעו בעדכון של ווינדוס 10 השבוע

9.4.2017 / 8:42

מיקרוסופט משחררת עדכון גדול למערכת ההפעלה הפופולרית שלה שיכלול כלים ליצירת תוכן תלת-ממדי, עדכוני אבטחה משמעותיים, גרסה חדשה ל-Edge ושדרוג החוויה לגיימרים

צילום מסך

(בסרטון: הגדרות ראשוניות של ווינדוס 10)

השבוע תפיץ מיקרוסופט עדכון גרסה חדש למערכת ההפעלה ווינדוס בשם Windows 10 Creators Update. העדכון יהיה זמין למשתמשים ברחבי העולם החל מ-11 באפריל ויציע כלים ליצירת תוכן תלת-ממדי, עדכוני אבטחה משמעותיים, גרסה חדשה לדפדפן Edge ושכלול הממשק לגיימרים.

לדברי מיקרוסופט, זה העדכון המשמעותי השלישי של Windows 10. העדכון חינמי והוא יגיע בהדרגה למשתמשים באמצעות הודעת עדכון מערכת. לפי נתוני החברה, ווינדוס 10 מותקנת ביותר מ-400 מיליון מחשבים ביתיים, במערכות חינוך ובעסקים ברחבי העולם.

תלת-ממד

העדכון יאפשר למשתמשים ליצור, לשתף ולצרוך לראשונה תכנים בתלת-ממד. בעזרת Paint 3D, היורשת של תוכנת הצייר המוכרת, ניתן ליצור אובייקטים תלת-ממדיים, לשנות בקלות צבע או מרקם, להפוך תמונות דו-ממדיות לאובייקטים בתלת-ממד ולאחר מכן לשתף באותו פורמט. בנוסף, יתאפשר למשתמש לחוות את טשטוש הגבולות בין העולם הפיזי לעולם הווירטואלי באמצעות חיבור אישי וקרוב עם יכולות מציאות משולבת (Mixed reality). יצרניות החומרה צפויות, לדברי החברה, להשיק אביזריMixed Reality שיתממשקו עם מערכת ההפעלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
3D ב-Paint - כך זה ייראה./מערכת וואלה!, צילום מסך

עדכון לדפדפן

העדכון יאפשר למשתמשי Edge לראות את כל הטאבים הפתוחים בתמונה קטנה (Thumbnails) והרחבות חדשות יגבירו את הפונקציונליות של השימוש בדפדפן. לדברי החברה תושק גם חנות ספרים חדשה ועוד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Edge משנה פנים./מערכת וואלה!, צילום מסך

שדרוג חוויית הגיימינג

גיימינג זו אחת הפעילויות הפופולריות כיום על מחשבים המריצים ווינדוס 10, לדברי מיקרוסופט, עם 32.5 מיליארד שעות משחק מאז שמערכת ההפעלה הושקה לפני קצת יותר משנה וחצי. העדכון יציע לגיימרים, בנוסף לתמיכה ברזולוציית 4K, את האפשרות לשדר את מהלך המשחק שלהם בווינדוס 10 וב-Xbox One באמצעות טכנולוגיית Beam Broadcasting. העדכון יאפשר Game Mode ייחודי עם גרפיקה משופרת כדי לספק חוויית גיימינג טובה יותר.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גרפיקת גיימינג משודרגת./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • ווינדוס 10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully