וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדי לגייס האקרים שווים, ה-FBI מוותר על דרישות הכושר והמשקל

אילן גלר

9.4.2017 / 9:02

דרישות הקבלה ל-FBI כוללות מבחני כושר, קליעה למטרה ונכונות לעבור טירונות מאתגרת. כל זה, כנראה, לא נשמע מאוד אטרקטיבי לגיקים להם ה-FBI זקוק והפעם נראה שהמערכת מוכנה להתכופף עבור האקרים מוכשרים שלא מסוגלים לעשות את זה בעצמם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הם פשוט מקבלים כל אחד עכשיו. החיים מחקים את האמנות./מערכת וואלה!, צילום מסך

סוכנות החקירות הפדרלית האמריקנית, FBI נדרשת להתמודד בשנים האחרונות עם מספר גובר והולך של פשעי סייבר מתוחכמים. לצורך התמודדות עם האקרים נדרש הארגון לכוח אדם מקצועי ומיומן, אלא שהתחרות בתחום קשה וחברות אבטחת מידע פרטיות מוכנות לשלם למומחים שכר גבוה במיוחד. אם זה לא מספיק, הרי שדרישות הקבלה ל-FBI כוללות מבחני כושר, קליעה למטרה ונכונות לעבור טירונות מאתגרת. כל זה, כנראה, לא נשמע מאוד אטרקטיבי לגיקים להם ה-FBI זקוק.

ראש הסוכנות, ג'יימס קומי, מודע היטב לבעיה ועל כן פועל כדי להגמיש את תנאי הקבלה לתפקידים שבסופו של דבר ידרשו ישיבה מול מסך מחשב. בין השאר, מוכן קומי לוותר על מבחני הירי ואימוני הכושר עבור מומחי אבטחת מידע יוצאי-דופן בכישוריהם. פתרון נוסף אותו שוקלים בארגון הוא ביטול הדרישה לאימונים מפרכים באקדמיית קוונטיקו הידועה עבור סוכנים שהחליטו לשוב ל-FBI שנתיים או יותר לאחר שעזבו את הארגון.

"האנשים שלנו עוזבים, עוברים למגזר הפרטי, ומגלים שזו דרך ריקנית וחסרת משמעות", הסביר לאחרונה קומי במהלך נאום בפני מועמדים. "הם מבינים שחייהם חסרי משמעות והם זקוקים ליותר תוכן בעבודתם". למרבה האכזבה, לפחות בתחום אחד איננו מתכוון ג'יימס להגמיש את התנאים: ה-FBI יוסיף לדרוש ממועמדים להוכיח כי לא עישנו מריחואנה במהלך שלוש השנים טרם הגיוס, למרות שברבות ממדינות ארה"ב צריכה של החומר הפכה חוקית לחלוטין.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

שמן מחשב. ShutterStock
אפשר לוותר על אימון הבוקר אם התמורה היא הגנת סייבר לאומית טובה הרבה יותר./ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully