וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלקסי S8 מול אייפון 7 - מי שרד את מבחן הריסוק?

אילן גלר

10.4.2017 / 7:16

במהלך המבחן המצולם, ניסו עורכי הערוץ לרסק את הסמארטפונים היוקרתיים בכל דרך אפשרית, החל ממכות פטיש נמרצות ועד השלכתם מגובה של כשמונה מטרים. יתכן ועבור חלק מהצופים, התמונות הללו יהיו קשות לצפייה

סמסונג גלקסי S8 החדש עדיין לא הגיע לחנויות אבל עיתונאים רבים זכו להניח עליו את ידם. הדבר הבולט ביותר בו זה העיצוב המרשים והמסך הגדול כמעט נטול המסגרת לחלוטין. אולם האם עיצוב זה פוגע בעמידותו? בערוץ היוטיוב EverythingApplePro החליטו לנסות ולבדוק כיצד המכשיר עומד במבחן הישרדות קשה במיוחד, ולהשוות אותו לאייפון 7 פלוס האדום החדש של אפל (שכמובן זהה לחלוטין לדגם שהושק בשנה שעברה למעט הצבע).

במהלך המבחן המצולם, ניסו עורכי הערוץ לרסק את הסמארטפונים היוקרתיים בכל דרך אפשרית, החל ממכות פטיש נמרצות ועד השלכתם מגובה של כשמונה מטרים. לאלו מכם שעבורם הווידאו הזה יהיה קשה לצפייה, נגלה את התוצאה הסופית: גלקסי S8 עמד במבחן בגבורה, ובסופו של דבר נראה כי המסך שלו שרד את ההתעללות בצורה טובה יותר ממסך האייפון.

עם זאת, שווה לציין כי מאחר וצדו האחורי של הגלקסי עשוי זכוכית ולא מתכת, הוא נסדק בקלות רבה יותר ביחס למכשיר של אפל. היתרון הזה כנראה ייעלם בהמשך השנה, שכן לפי השמועות צפויה אפל לעבור אף היא לעיצוב העשוי כולו זכוכית באייפון 8, שייחשף בעוד כמה חודשים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רשמנו לעצמנו לא להשתמש בסמארטפון בתור מסמר./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully