וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרסומת הזו מעודדת צעירים לעשות סקסטינג ולשלוח תמונות עירום?

12.4.2017 / 11:44

"דימויים כאלו עשויים לחזק בקרב צעירים את הרעיון שסקסטינג - המהווה סכנה אמיתית לילדים - הוא פעילות נורמלית ורצויה", מזהיר הרגולטור הבריטי. "אנו סבורים כי לפרסומת הזו פוטנציאל לגרום נזק לבני 18 ומטה, ומכאן מדובר בחוסר אחריות"

צלמים זמניים מורשים

לפני כמה שבועות שידרה באנגליה חברת אבטחת המידע קספרסקי פרסומת שעוררה מהומה. במהלך הפרסומת הציגה החברה כמה דוגמאות מהחיים לסיטואציות בהן יהיו הלקוחות מעוניינים לאבטח את חיבור הרשת שלהם, אולם עשרות צופים התלוננו כי הדוגמאות עצמן מוזרות מאוד, או פשוט פוגעניות ומסוכנות.

הדוגמה הראשונה אותה בחרו אנשי הקמפיין של קספרסקי היא של נערה השולחת לחבר שלה צילום טופלס, לצד הכיתוב "אני רוצה להראות את עצמי, אבל רק לחבר שלי". הדוגמה השנייה, שגררה אף היא לא מעט תגובות נזעמות, היא זוג הורים במיטת חדר השינה הצמוד לחדר הילדים. "אנחנו רוצים שהבן שלנו יגלוש באינטרנט בבטחה, אבל שלא יראה את התכנים שאנחנו אוהבים", מסביר האב באופן שאינו מתיר מקום רב לפרשנות.

עוד בנושא
לא לילדים! האפליקציות המסוכנות שצריך להסיר מהסמארטפון
נקמת האם: פרסמה תמונות עירום של האקסית בת ה-12 של בנה

פרסומת לחברת אבטחת אינטרנט שנפסלה לשידור. מערכת וואלה! NEWS
?אני רוצה להראות את עצמי, אבל רק לחבר שלי?/מערכת וואלה! NEWS

"דימויים כאלו עשויים לחזק בקרב צעירים את הרעיון שסקסטינג - המהווה סכנה אמיתית לילדים - הוא פעילות נורמלית ורצויה", מזהיר הרגולטור הבריטי. "אנו סבורים כי לפרסומת הזו פוטנציאל לגרום נזק לבני 18 ומטה, ומכאן מדובר בחוסר אחריות". בחברת קספרסקי לא ערערו על הממצאים הללו, והודיעו כי אין בכוונתם לשדר שוב את הפרסומת בגרסתה המקורית - מה שאולי מראה כי מטרתם הייתה לייצר באז ברשת על הפרסומת והם ידעו כי היא תפסל לשידור.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

  • עוד באותו נושא:
  • סקסטינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully