וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וירוס חדש מכריח אתכם לנצח במשחק כדי לקבל קבצים שלכם בחזרה

12.4.2017 / 9:39

האדם האחראי לווירוס סיפר כי פיתח אותו כמתיחה עבור חברים ולא הייתה לו כל כוונה שיופץ הלאה ויגרום לנזק ממשי. הוא אף מציע כלי המאפשר להסיר את הווירוס מבלי לסיים את משחק הפעולה היפני

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זה המשחק המדובר. לא מוכר, אבל בהחלט חובה לפתור אותו. חובה, אמרנו/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשנתיים האחרונות, תוכנות כופר (Ransomware) הפכו לפופולריות במיוחד בקרב עבריינים המשתמשים בהן כיד לסחוט גולשים תמימים או בשביל טרולים כבדים שמשתמשים בהן כדי להתעלל בגולשים.

תוכנת כופר (כופרה, בעברית) נועלת את כל המידע השמור במחשב ודורשת תשלום, לרוב באמצעות המטבע הדיגיטלי ביטקוין, על מנת לשחרר את הקבצים. תוכנת Rensenware משתייכת לאותו הז'אנר, אך לווירוס הזה דרישות מעט שונות: במקום תשלום כופר, הוא מתעקש שתצליחו לסיים משחק מחשב מאתגר.

הגרסה הזו של הווירוס נועלת את הקבצים מאחורי משחק פעולה יפני לא מוכר בשם Undefined Fantastic Object, הדורש לתרגל שליטה בחללית הנלחמת בעשרות אויבים היורים עליה בו-זמנית. הווירוס נועל את כל הקבצים במחשב, ומתיר לכם רק לשחק במשחק הזה שוב ושוב עד שתצליחו לסיים אותו בניקוד גבוה מספיק. לאחר שתצליחו להגיע ליעד, הווירוס ימחק את עצמו מבלי להותיר עקבות.

אם כל זה נשמע לכם כמו בדיחה, אתם לא רחוקים מהאמת. מסתבר שהאדם האחראי לווירוס הזה, והסכים להזדהות בפני כמה עיתונאים, סיפר כי פיתח את Rensenware כמתיחה עבור חברים ולא הייתה לו כל כוונה שיופץ הלאה ויגרום לנזק ממשי. הוא אף מציע כלי המאפשר להסיר את הווירוס מבלי לסיים את משחק הפעולה, למקרה שתעדיפו לחזור לעבוד ולא להמשיך לשחק.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Undefined Fantatic Object - מתוך המשחק/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully