וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צמיד ספורט חכם: איך לבחור אחד מוצלח ואילו דגמים מומלצים?

13.4.2017 / 9:16

הם פחות חכמים משעונים, אבל יעילים מאוד עבור חובבי כושר. צמידים חכמים מצוידים בחיישנים רבים הסופרים צעדים, מודדים מרחקים, מנטרים את קצב הלב ואת איכות השינה, וחלקם אף מציגים התראות ומאפשרים להחליף שירים בסמארטפון בזמן האימון

צמיד חכם. GettyImages
הפך להיות טרנדי, אפשר למצוא במחירים זולים, אבל צריך לעשות בקרת איכות מקיפה. צמיד חכם/GettyImages

צמידי הבריאות החלו להפוך לפופולריים לפני כארבע שנים. הם משמשים לניטור פעולות הגוף ולרוב זולים יותר משעונים חכמים המציעים פונקציות רבות יותר. הצמידים ייעודיים לפעילות גופנית, הם עמידים מאוד לרוב, חיי הסוללה שלהם ארוכים יחסית והם לא גדולים במיוחד. צמידי הספורט בעבר נתנו רק סטטיסטיקות יבשות כמו כמה צעדים הלכתם, כמה קלוריות שרפתם אך עם השנים הפכו לעוד יותר חכמים וכיום ניתן למצוא צמידים שמספקים גם התראות מהסמארטפון.

לאחרונה היצרניות הסיניות הציפו את שוק, הטרנד נרגע מעט ומחירי צמידי הספורט ירדו משמעותית. כדי להתחיל להשתמש בצמיד ספורט צריך לסנכרן אותו עם אפליקציה ייעודית, שצריך להוריד לסמארטפון. הצמיד זקוק לטעינה בערך פעם בשבוע והצמידים היקרים יותר מספקים גם התראות מאפליקציות מסרים.

צמיד fitbit. fitbit, אתר רשמי
החלוצה בתחום. צמיד חכם של Fitbit/אתר רשמי, fitbit

מאחר שבגזרת הצמידים היוקרתיים יותר המחירים פחות או יותר דומים, עדיף לבחור בצמידים של מותגים מוכרים, שזכו לביקורות חיוביות. אם ניתן לבחון את הצמיד פיזית, שימו לב לאיכות החיבורים והפלסטיק. אם הוא מרגיש כיחידה אחת, המסך יציב, והצמיד מהודק כמו שצריך סימן שמדובר במוצר איכותי. לאחר מכן היכנסו לעמוד האפליקציה הייעודית של הצמיד בחנות האפליקציות של גוגל או אפל. בדקו שם את הביקורות של המשתמשים ובחנו את צילומי המסך כדי לנסות לבחור ממשק שיתאים לכם.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

סמסונג GearFit

ענקית האלקטרוניקה הקוריאנית מציעה את צמיד הספורט החכם המתקדם ביותר כיום בשוק. GearFit 2 כולל מסך מגע צבעוני מעוקל, פדומטר (מד צעדים), חיישן דופק, חיישן תאוצה וג'ירו. הסוללה שלו מספיקה, לדברי החברה, לחמישה ימי שימוש אך בפועל היא תספיק ל-3-4 ימים. כאמור, מדובר בצמיד הבריאות החכם המתקדם ביותר שיש בשוק והוא סוג של שלב ביניים בין שעון חכם לצמיד ספורט. הוא קומפקטי מאוד ומספק התראות על גבי המסך.

Fitbit

חברת פיטביט היא החלוצה בתחום צמידי הספורט והייתה בין הראשונות להציג צמיד חכם שסיפק יכולות מתקדמות ואפילו רשת חברתית במסגרת האפליקציה שלה. היא אפשרה לשתף את מספר הצעדים עם החברים ומציעה כמה דגמים; אחד הדגמים היותר מעניינים הוא Flex 2 אותו ניתן להשיג כרגע רק בחו"ל, במחיר התחלתי של 99 דולרים. הוא ירטוט כשתקבלו שיחה או הודעה, ינטר את השינה שלכם, יספור צעדים, יעקוב אחר הרגלי השחייה, יתזכר אתכם להזיז את הגוף והסוללה שלו תספיק לחמישה ימי עבודה. בפיטביט מנסים לשווק את הצמיד הספורטיבי כתכשיט וניתן לענוד אותו גם כשרשרת או כצמיד מתכתי. הצמיד השני הוא פיטביט Alta, שכולל יכולות מעט מתקדמות יותר כמו צג מגע שחור-לבן דרכו ניתן לצפות בהתראות. מחירו 129 דולרים והוא זמין גם בגרסה משודרגת הכוללת מד-דופק במחיר של 149 דולרים.

Misfit

חברת מיספיט גם ותיקה יחסית בתחום והיא נרכשה על ידי יצרנית השעונים, Fossil. בדומה לפיטביט, גם מיספיט מציגה את צמידי הספורט כתכשיטים יוקרתיים. בקטלוג של החברה מוצגים מגוון רחב של צמידים חכמים כמו Ray, שעולה 393 שקלים ויודע לזהות לבד את הפעילות הספורטיבית, מספק התראות לשיחות והודעות סמס וכמובן מנטר את הצעדים ואת השינה. חיי הסוללה בצמידים של מיספיט ארוכים משמעותית מהמתחרים ובדגם הזה תקבלו ארבעה חודשים בטעינה אחת. צמיד חכם נוסף של החברה הוא Shine 2, שעולה 390 שקלים ובאמצעותו תוכלו להפעיל ולכבות את המוזיקה, לשלוט במנורות החכמות בבית ועוד. צמיד דומה נוסף הוא Flare, שעולה 235 שקלים ומספק יכולות כמעט זהות.

שיאומי

יצרניות סיניות ענקיות כמו שיאומי תרמו רבות להוזלה המשמעותית של מוצרי מובייל בעולם וגם בשוק הצמידים החכמים לא שונה. שיאומי מציעה צמיד חכם במחיר של 15 דולרים בלבד. הצמיד לא מבייש את היצרניות הוותיקות יותר ומציע ניטור אחר צעדים, ניטור השינה ואפילו חיווי על שיחות נכנסות. במכשירי אנדרואיד ניתן להשתמש בצמיד כמפתח בלוטות' לסמארטפון וכך לוותר על קוד הנעילה. הוא מגיע במגוון צבעים ועשוי להיות בחירה מוצלחת לצמיד ראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully