וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פגז מהעבר: טמאגוצ'י יושק מחדש - ימשיך להיראות ולהישמע נורא

אילן גלר

13.4.2017 / 10:25

למרות הזינוק הטכנולוגי האדיר שהתרחש בעולם, טמאגוצ'י החדש כולל את אותו מסך LCD פרימיטיבי, עיצוב פלסטיקי מגושם ואפקטים קוליים בסיסיים. גם המחיר זהה לזה של הטמאגוצ'י המקורי ועומד על כ-17 דולרים

ילדי שנות השמונים והתשעים בוודאי זוכרים את הטמאגוצ'י - הלהיט הדיגיטלי המוזר שהגיע מיפן וכבש את העולם בסערה. מדובר היה במשחק אלקטרוני פשוט להפליא, בו אתם מגדלים חיית מחמד וירטואלית שמציקה לכם במהלך היום, דורשת יחס, אוכל ועוד ולעתים קרובות לא שורדת יותר מכמה ימים או שבועות.

הרבה לפני לידתו של הסמארטפון, הגאדג'טים הללו סיפקו לצעירים לא מעט סיפוק והנאה, גם אם במחשבה לאחור קשה להסביר למה בדיוק היה למישהו אכפת כל כך מאסופת פיקסלים לא מרשימה במיוחד.

למרבה ההפתעה, בזמן שבעולם ההתלהבות מטמאגוצ'י חלפה ונשכחה, המוצר נותר פופולרי למדי ביפן וכעת חוזר לחנויות בגרסה חדשה שאינה שונה מאוד מהמקור. עדיין מדובר בחיה וירטואלית המעוצבת בפשטות, ודורשת מכם להאכיל ולטפל בה במהלך היום בצפצופים שונים.

למרות הזינוק הטכנולוגי האדיר שהתרחש בעולם, טמאגוצ'י החדש כולל את אותו מסך LCD פרימיטיבי, עיצוב פלסטיקי מגושם ואפקטים קוליים בסיסיים. גם המחיר זהה לזה של הטמאגוצ'י המקורי ועומד על כ-17 דולרים. ההשקה מתוכננת כרגע ליפן בלבד, אם כי ייתכן בהחלט שההיסטוריה תחזור על עצמה (הפעם בקטע אירוני ומודע לעצמו), והחיה המפוקסלת תעשה את דרכה גם לחנויות הצעצועים באירופה ובישראל.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • טמאגוצ'י

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully