וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווטסאפ בוחנת פיצ'ר חדש שעשוי לחולל מהפכה

אילן גלר

18.4.2017 / 9:11

גרסת הבטא של אפליקציית ההודעות הפופולרית התעדכנה באפשרות למחוק הודעה חמש דקות לאחר השליחה. אם זה אכן יקרה, הפיצ'ר הזה יהיה הפעם הראשונה ששירות מסרים יאפשר מחיקה של תוכן מקומי במכשיר של משתמש ללא אישורו

עריכה: ניר חן

בווטסאפ ממשיכים לבדוק פיצ'רים חדשים, והראשונים להתנסות הם כרגיל משתמשי גרסת הבטא של אפליקציית ההודעות הפופולרית. לאחרונה התעדכנה האפליקציה באפשרות למחוק הודעה חמש דקות לאחר השליחה. האפשרות כבויה כברירת מחדל, אך ניתן להפעיל אותה בקלות דרך תפריט ההגדרות הן בגרסת האנדרואיד והן בגרסת הדפדפן (WhatsApp Web).

עד כה לא ברור בדיוק איך הפיצ'ר הזה יעבוד אבל ככל הנראה הוא יאפשר לדחות שליחה של הודעה בחמש דקות, ולא ישלוף אותה מהמכשיר בצד השני. אם זה אכן יקרה, הפיצ'ר הזה יהיה הפעם הראשונה ששירות מסרים יאפשר מחיקה של תוכן מקומי במכשיר של משתמש ללא אישורו בניגוד מוחלט למדיניות הנוכחית של כל אפליקציות המסרים המידיים.

תפריט חדש נוח לעיצוב טקסט

חידוש נוסף הוא תפריט מורחב לעריכת סגנונות טקסט, הנפתח בגרסת הבטא של ווסטאפ למכשירי אנדרואיד לאחר בחירת כמה מילים או משפטים שכתבתם. האפשרויות כוללות טקסט מודגש, נטוי, עם קו חוצה ובפונט המזכיר מכונת כתיבה (Monospace). כל האפשרויות הללו קיימות גם היום, אך לא דרך תפריט נוח ומהיר אלא בשימוש בקיצורי מקלדת. משתמשי אנדרואיד 7 יוכלו גם לתרגם טקסט לשפות אחרות, אם אפליקציית טרנסלייט של גוגל מותקנת במכשירם.

גרסת ווטסאפ לאייפון מפגרת מעט מאחור בקצב העדכונים, אם כי גם שם תמצאו חידושים בבטא. בגרסה האחרונה, זכתה האפליקציה בעיצוב מחודש לעמוד המציג מידע על קבוצות, עם אייקונים המחליפים את העיצוב הבסיסי הנוכחי. נציין כי חידושים המופיעים בבטא עשויים להגיע לגרסה הרגילה רק לאחר שבועות או חודשים, אם בכלל. הכול בהתאם לתגובות של קבוצות הניסוי.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

  • עוד באותו נושא:
  • ווטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully