וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצלמה כפולה אנכית ושוליים דקיקים: יש סיכוי גבוה שככה ייראה אייפון 8

אילן גלר

18.4.2017 / 9:54

מאחר ואפל בוחנת כמה עיצובים אפשריים במקביל עבור אייפון 8, ייתכן שהשרטוט שהודלף מייצג למעשה רק אפשרות אחת, מעין תכנית גיבוי שאותה מכינה אפל למקרה שלא תצליח לייצר דגם מתקדם וחדשני יותר. זאת, כמובן, בהנחה שמדובר בהדלפה אמיתית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ההדלפה הזו מחזקת שמועות שכבר מתרוצצות ברשת./מערכת וואלה!, צילום מסך

מסמך אפיון הנדסי שהודלף לרשת החברתית הסינית Weibo כולל עיצוב אפשרי ואף סביר לאייפון 8, מכשיר הסמארטפון החדש של אפל שצפוי להגיע למדפי החנויות מאוחר יותר השנה. אפל אמורה להשיק את אייפון 8 בחודש ספטמבר אך לפי הדיווחים האחרונים יש סיכוי שהגעתו למדפי החנויות תתעכב.

ההדלפה האחרונה די מאשרת את מה שכבר נאמר על המכשיר ומוסיפה לכאורה את הממדים המדויקים שלו. העיצוב מציג מספר חידושים דרמטיים לעומת דגם האייפון 7 הנוכחי, אם כי ייתכן שחלק מהשינויים יאכזבו את מעריצי האייפון, שציפו לחידושים אחרים בעקבות שמועות נוספות.

חיישן טביעות האצבע, לפי ההדלפה הזו, לא ישולב בקדמת המכשיר, אלא יעבור לצדו האחורי, כמו במכשירי הדגל האחרונים של סמסונג, LG וגוגל. המצלמה הכפולה, שהייתה עד כה בלעדית לדגמי הפלוס, תשולב בדגם אייפון 8 בתצורה אנכית, ואילו השוליים יהיו דקיקים במיוחד באופן שכבר ראינו במכשירי אנדרואיד השנה מסין וקוריאה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כפתור הבית יעבור לגבר המכשיר? הדמיה על בסיס השמועות./מערכת וואלה!, צילום מסך

עוביו של המכשיר המוצג בהדלפה יהיה כמעט זהה לזה של אייפון 7, אך הוא יהיה מעט רחב וגבוה ממנו. חיבור האוזניות הסטנדרטי, למקרה שתהיתם, לא עומד לחזור למקומו.

מאחר ואפל בוחנת כמה עיצובים אפשריים במקביל עבור אייפון 8, ייתכן שהשרטוט שהודלף מייצג למעשה רק אפשרות אחת, מעין תכנית גיבוי שאותה מכינה אפל למקרה שלא תצליח לייצר דגם מתקדם וחדשני יותר. זאת, כמובן, בהנחה שמדובר בהדלפה אמיתית משרשרת הייצור של אפל ולא זיוף מוחלט.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדלפה נוספת, לכאורה של אייפון 8./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully