וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריק פשוט ויעיל במיוחד לבחור תמונות מושלמות לפרופיל

אילן גלר

18.4.2017 / 11:09

זה מדעי: אתם לא יודעים לבחור בעצמכם תמונות פרופיל שוות לפייסבוק או לטינדר. למעשה, במחקר שבוצע התגלה כי למרות הרצון לבחור תמונות מחמיאות, זר גמור הרבה יותר מוצלח בזה מאתנו. או במילים אחרות: תפסיקו לבחור לבד תמונות

Tinder

מחקר חדש שפורסם על ידי אוניברסיטת ניו-ווילס שבאוסטרליה חושף פרט מפתיע למדי: בני-אדם גרועים מאוד בבחירת התמונה המחמיאה ביותר של עצמם. כמעט תמיד, זר מוחלט שאיננו מכיר אתכם יידע להצביע על תמונה אטרקטיבית יותר עבור הפרופיל שלכם בפייסבוק או בטינדר; בטוח יותר מהתמונה שבחרתם לבד.

במהלך המחקר נתבקשו 102 סטודנטים לבחור שתי תמונות מוצלחות במיוחד של עצמם, ושתי תמונות של זר שאותו מעולם לא פגשו. לאחר מכן, נבחנו התמונות על ידי קבוצה נוספת שדירגה אותם לפי מדדים שונים כגון אטרקטיביות, אמון, דומיננטיות וביטחון. התוצאות קובעות חד-משמעית: הבחירות שנעשו על ידי אנשים זרים, מוצלחות הרבה יותר מאלו שנעשו על ידי בעלי הפרופיל עצמם.

מדובר במסקנה אירונית למדי, שכן ידוע כי אנשים משתדלים להציג את עצמם ברשתות חברתיות בתמונות היפות ביותר לטעמם גם אם הן אינן מייצגות נאמנה את המציאות. לפי המספרים, כנראה שרובנו פשוט לא עושים את זה נכון, ובוחרים בתמונות לא אידאליות. "לתוצאות המחקר שלנו השלכות פרקטיות ברורות", מסביר דוקטור דיוויד וויט, שהוביל את הניסוי. "אם אתם רוצים להציע את התמונה הטובה ביותר שלכם, הדבר ההגיוני ביותר יהיה לבקש ממישהו אחר לבחור אותה".

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

נסו לנחש איזו תמונה בחרו הגולשים בעצמם ואיזו תמונה נבחרה על ידי זרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully