וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדבר הכי מצחיק עכשיו ברשת: בחרו צבע שיער לראש הממשלה

19.4.2017 / 11:12

מחולל השיער החדש הוא אתר בסיסי מאוד המציג את תמונתו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ושורה של עיגולים בצבעים שונים תחתיו; לחיצה על כל עיגול משנה את צבע השיער. זהירות: זה טיפשי וממכר במיוחד

מתוך עמוד הטוויטר של רוה"מ בנימין נתניהו

במקביל לעיסוק בפעילותו הפוליטית, הישראלים לא הצליחו לחמוק בחודשים האחרונים מהעיסוק גם בצבע שיערו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו. ביום ראשון הגיב נתניהו לראשונה לנושא, בהומור עצמי; בסרטון שהעלה לרשתות החברתיות נראה נתניהו מצולם עם רעייתו שרה על רקע נופי הגליל. "תראו יפה פה בטבע בגליל, הכול נהדר, הכול פורח ויפה. הכול ירוק, קצת חום, ואני לא מדבר על צבע השיער שלי, כן? אגב, אומרים שחום זה האפור החדש, אבל אני מבטיח, חכו כמה שבועות והאפור הישן יצמח", הוא אמר.

אחרי אינספור ממים ופוסטים בנושא, בשבוע שעבר עלה לרשת אתר פשוט שסוגר את כל הפינות בסוגיה. מחולל השיער החדש, כמו מחולל הפוסטים הנבזיים שחרך את הרשת בזמנו, הוא אתר בסיסי מאוד המציג את תמונתו של ראש הממשלה, נתניהו, ושורה של עיגולים בצבעים שונים תחתיו. לחיצה על כל עיגול משנה את צבע השיער, ולמרות שמדובר בפיצ'ר מטופש במיוחד הוא ממכר ומצחיק מאוד.

אחרי שהתרשמו מהמחולל של טל יניב, גם החבר'ה באתר הממים "אני לקבל יכול פלאפל" הקימו מחולל שיער צבעוני, כך שיש לגולשים לפחות שתי אופציות שונות לעצב מחדש את שיערו של ראש הממשלה. אז מה הצבע האהוב עליכם?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בוחרים צבע ושומרים את התמונה לשעות של צחוק מטופש./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully