וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרימיום להמונים: וואווי P10 ו-P10 פלוס הושקו בישראל - כמה הם יעלו?

19.4.2017 / 10:57

מכשיר הדגל החדש של וואווי מבוסס על העיצוב של הדגם הראשון, וכולל שדרוג של הפיצ'רים המרכזיים - איכות המסך, זיכרון העבודה, עמידות המכשיר וכמובן איכות הצילום, במצלמה הכפולה של לייקה. המכשיר יהיה בחנויות בארץ החל משבוע הבא

צלמים זמניים מורשים

כשבועיים אחרי שהגיעו לחנויות באירופה, שני מכשירי הדגל החדשים של וואווי מגיעים גם לישראל. וואווי P10 ו-P10 פלוס. מחירו המומלץ לצרכן של וואווי P10 בישראל עומד על 2,799 שקלים ואילו וואווי P10 פלוס ישווק עם תג מחיר של 3,399 שקלים. למעשה התמחור הזה מציב את P10 בראש קטגוריית הביניים ואת דגם הפלוס עמוק בתוך קטגוריית הפרימיום, לפחות מבחינת המחיר. עד היום הקפידה וואווי לא לגלוש עם מכשירי הדגל שלה מעבר לרף 3,000 השקלים, ולצורך השוואה וואווי P9 פלוס הושק בארץ עם תג מחיר של 2,900 שקלים ואילו P9 הרגיל עלה במועד ההשקה 2,599 שקלים.

המכשירים יהיו זמינים בחנויות החל מתאריך 25 באפריל ו-3,000 הרוכשים הראשונים יוכלו לרכוש ערכת אביזרים בשווי 699 שקלים במחיר של 149 שקלים. הערכה כוללת חצובה, מטען 10,000 מיליאמפר-שעה, מטען מהיר לאוטו ומתאם מ-USB C למיקרו USB.

גם במכשיר הדגל החדש, וואווי ממשיכה עם שיתוף הפעולה המוצלח שלה עם מותג הצילום "לייקה", ושילבה את מערך הצילום הכפול המוכר בגב המכשיר אחרי שעבר שדרוג (Leica 2.0 ). חיישן RGB צבעוני של 12 מגה-פיקסל ועוד חיישן מונוכרומי (שחור-לבן) של 20 מגה-פיקסל. ממשק הצילום כולל אלגוריתם משופר למיזוג התמונות ולטענת החברה, המכשיר מספק יכולות צילום טכניות שלא נראה בעבר. המצלמה הקדמית של 8 מגה-פיקסל מגיעה עם עדשה רחבה וברגע שהמצלמה תזהה כי מתבצע צילום קבוצתי, היא תעבור למצב עדשה רחבה. אם עד היום המצלמה של וואווי עשתה עבודה מעולה בתאורה אופטימלית, כעת מערך הצילום מציע מפתח צמצמם של 1.8 F המאפשר צילום איכותי יותר גם בתנאי תאורה גרועים.

וואווי P10. אורן דותן, מערכת וואלה! NEWS
וואווי P10 - לא הכי סקסי אבל מעניק חוויית שימוש מעולה./מערכת וואלה! NEWS, אורן דותן

ל-P10 שני עיצובים, כשהיפה והמרשים יותר כולל גב בגימור Hyper Diamond יוקרתי. למכשיר מסך בגודל 5.1 אינץ' ברזולוציית Full HD , משוריין עם ציפוי זכוכית גורילה 5. מכשיר הדגל החדש של ענקית הסלולר הסינית מצויד בערכת השבבים Kirin 960, המיוצרת על ידי וואווי. הערכה הזו נחשבת למוצלחת מאוד וביצועיה אינם נופלים מסנאפדרגון 820 של קוולקום. לערכת השבבים מעבד מתומן-ליבות במהירות 2.5 גיגה-הרץ ובתוספת 4 גיגה זיכרון RAM, לא נראה שיש שילוב כלשהו של אפליקציות פופולריות שיכול לגרום לו לגמגם, לפחות בהתחלה כשהמכשיר נקי.

וואווי P10 מריץ את מערכת ההפעלה העדכנית אנדרואיד 7.0 ועליו מולבשת הגרסה האחרונה של הממשק המוכר של החברה, EMUI 5.1 - גרסה שהושקה ביחד עם המכשיר. את כל זה מפעילה סוללה בנפח 3,200 מיליאמפר-שעה התומכת בטכנולוגיית הטעינה המהירה, SuperCharge, שוואווי הציגה בחודש נובמבר במינכן וכוללת את מנגנון ההגנה Super Safe 5 gate המנטרת בזמן אמת את המתח, זרם והטמפרטורה כדי שהסוללה לא תתפוצץ. חיישן טביעות האצבע משולב הפעם מתחת למסך ולא בגב המכשיר.

לדגם הפלוס יש מסך 5.5 אינץ' באיכות 2K ועם בהירות של 500 ניטים, וסוללה בקיבולת של 3,750 מיליאמפר-שעה. למעט ההבדלים האלה, ההבדל המרכזי בין ה-P10 ל-P-10 פלוס הוא שהפלוס עמיד למים בזכות ציפוי מיוחד. דגם הפלוס מצויד בארבע אנטנות כדי להגביר את מהירות החיבור לרשת בדור 4.5 (LTE-A). המכשיר תומך בכל רוחבי הפס בכל העולם וכך ניתן להתנייד איתו בקלות מבלי לפגוע בחוויית השימוש.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully