וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Google Play יגיד לכם מעכשיו אילו אפליקציות ישנות כדאי למחוק

אילן גלר

24.4.2017 / 9:40

בגרסה החדשה, רשימת האפליקציות המותקנות במכשיר לא מסודרת לפי תאריך העדכון האחרון אלא לפי תאריך השימוש האחרון, כך שתוכלו לאתר בקלות אפליקציות שלא נגעתם בהן במשך שנה שלמה או אפילו יותר

גוגל פליי  google play. ShutterStock
אילו אפליקציות סתם תופסות מקום ולא נעשה בהן שימוש?/ShutterStock

הרשו לנו לנחש שמכשיר הסמארטפון שלכם מלא באפליקציות אותן זנחתם אחרי שימוש אחד או כמה שימושים בודדים, או כאלה שהורדתם לשימוש חד-פעמי ומאז שכחתם שהן שם. האפליקציות הללו לא רק תופסות שטח אחסון יקר, זוללות סוללה ומאטות את פעולת המכשיר, אלא גם עלולות לדווח על פרטים שונים כגון מיקום או הרגלי שימוש שלכם למפתחיהן. בגוגל מודעים היטב לבעיה, ובעדכון האחרון ל- Play Store, חנות האפליקציות הרשמית, מוצע למשתמשים פתרון יעיל, שבעיקר יעשה סדר בבלגן.

בגרסה החדשה, רשימת האפליקציות המותקנות במכשיר, המופיעה בעת לחיצה על האפשרות "My Apps & Games" שבתפריט השמאלי, לא מסודרת לפי תאריך העדכון האחרון (נתון מאוד לא רלוונטי לרוב), אלא לפי התאריך האחרון שבו נעשה בהן שימוש. כך ניתן למצוא בקלות אפליקציות שאותן לא הפעלתם כבר שנים, ולהסיר אותן מהמכשיר בלחיצה אחת.

ניתן לסדר את האפליקציות גם לפי גודלן, כך שאם יש אפליקציה שבה אינכם משתמשים אך היא לא תופסת יותר מדי נפח, תוכלו להחליט להשאיר אותה. העדכון ל-Play Store עושה את דרכו בימים אלו לכלל המשתמשים, כך שייתכן שסידור האפליקציות החדש והמועיל כבר הותקן במכשיר שלכם, או יופיע בקרוב מאוד.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully