וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה יש אייקון נגד כלבים בגלקסי S8?

אילן גלר

3.5.2017 / 6:06

רוכשים שהחליטו לפרק את המכשיר גילו על גבי הסוללה אייקון מוזר של כלבלב עם פס אלכסוני. הרשת לא נשארה אדישה לגילוי ותהתה - האם לסמסונג יש בעיה עם כלבים?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה זה אומר בעצם?/מערכת וואלה!, צילום מסך

הסוללה של מכשיר גלקסי S8 החדש של סמסונג מוטמעת בתוך מארז המכשיר ואינה מיועדת להחלפה על ידי המשתמשים, אבל רוכשים שהחליטו בכל זאת לפרק את המארז (תוך הפרת תנאי האחריות) גילו אייקון מעט מוזר המודפס על גבי הסוללה - ציור של כלבלב חמוד, ועליו קו אלכסוני. ברשת עלתה תהייה, מה יש לסמסונג נגד כלבים?

ובכן, בסמסונג דווקא אוהבים כלבים, וזו בדיוק הסיבה שהאייקון הזה מופיע על סוללות מכשירי הגלקסי כבר שנים, החל מדגם גלקסי S5. בחברה הקוריאנית מעוניינים לוודא, למקרה שלמישהו היה ספק, כי אם במקרה תמצאו סוללה שכזו מחוץ לסמארטפון אסור בשום אופן להניח לכלב לשחק איתה. שיני הכלב עשויות לחורר את כיסוי הסוללה, ולגרום לחומרים הכימיים שבתוכה להתערבב זה בזה.

במקרים קיצוניים, כפי שהודגם היטב על ידי מכשיר נוט 7 של החברה, התגובה הכימית הזו עלולה לגרום להתלקחות. האייקון הזה, אגב, החליף אייקון שונה עם סמל של תינוק. כנראה שבסמסונג הגיעו למסקנה כי בעוד שלתינוקות יהיה מעט קשה להסיר את הכיסוי הקשיח של הסוללה בעת המשחק, עם כלבים הסיכון הזה ממשי מאוד.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully