וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבע אפליקציות שוות וחינמיות שכל אחד חייב להכיר

אילן גלר

9.6.2017 / 8:02

לקרוא סמסים מהמחשב, לזהות כל מספר בלתי מזוהה ברגע, להקליט שיחות בלחיצה תוך כדי השיחה וניהול חכם של כל חשבונות הענן כאילו היו חשבון אחד - יש כל כך הרבה אפליקציות בעולם וכל כך מעט שמשנות את אופי השימוש שלנו בסמארטפון

צילום מסך

(בסרטון: אפליקציית Unclouded)

בחנויות האפליקציות השונות יש יותר ממיליון אפליקציות הזמינות להורדה, אך רובנו מבלים את רוב זמננו בסמארטפון בכ-20 אפליקציות, אולי קצת יותר. האפליקציות הפופולריות כמו ווטסאפ, פייסבוק, ג'ימייל, אינסטגרם, טינדר ואפילו פנס כולנו מכירים אבל יש גם כמה אפליקציות שעשויות לשנות את הדרך בה אתם משתמשים בסמארטפון שאתם אולי לא מכירים. קבלו ארבע המלצות לאפליקציות שאתם חייבים להכיר.

Airdroid

בכל מה שקשור לסינרגיה בין המחשב האישי למסארטפון, משתמשי אייפון ומק מבית אפל מסודרים בהחלט; הם יכולים לכתוב מייל במחשב ולהמשיך מאותה הנקודה בדיוק באייפון, אותו הדבר גם לגבי גלישה ברשת ושימוש בעוד כמה אפליקציות. משתמשי אנדרואיד, לעומת זאת, כמעט ואינם נהנים מסנכרון כזה, למעט במקרים של כמה אפליקציות מסרים. בגוגל לא ממש דאגו לכלי כזה שיאפשר לכם למסרונים או לקבל התראות על גבי מסך המחשב, אך יש אפליקציה שתעשה בדיוק את הדבר הזה. באמצעות Airdroid תוכלו להעביר קבצים, לענות להודעות סמס, לקבל את ההתראות גם על גבי מסך המחשב שלכם ואפילו לשכפל את כל מסך הסמארטפון כך שתוכלו לשחק במשחקים או לצפות באפליקציות מסוימות גם על גבי מסך המחשב שלכם. האפליקציה זמינה להורדה בחינם וכדי להפעיל אותה צריך להוריד תוכנה ייעודית למחשב, הזמינה למשתמשי PC ומק.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

TrueCaller

כמה פעמים קיבלתם שיחת ספאם ממספר לא מוכר או שיחת עבודה שהייתם שמחים להתכונן אליה כמה רגעים לפני שעניתם? אפליקציית TrueCaller (לאנדרואיד ולאייפון) עוזרת בכל מה שקשור לזיהוי אנשי קשר וספאמרים. האפליקציה תקפיץ בזמן השיחה זיהוי מידי של מי מתקשר אליכם על פי המאגר העצום שיש לה. חשוב לדעת שהמאגר הזה נבנה על ידי המשתמשים, שכן כל משתמש שמתקין את האפליקציה, מעניק גישה לרשימת אנשי הקשר שלו ולוקח חלק בעדכון מאגר הנתונים. האפליקציה זמינה להורדה בחינם עבור משתמשי אנדרואיד ו-iOS ואם אתם מקבלים הרבה שיחות ממספרים לא מוכרים, היא תשנה את חייכם.

Call recorder

שיחות טלפון עם מוקדי שירות לקוחות, סוכני מכירות וגם מכרים ובני משפחה יכולות להגיע לטונים צורמים וברגעים האלה מי לא היה רוצה ללחוץ על כפתור במסך ולהתחיל להקליט את השיחה? בניגוד ל-iOS, מערכת ההפעלה אנדרואיד מאפשרת להתקין אפליקציות להקלטת השיחות, כך שניתן לשמור את השיחה ולהאזין לה אחר כך. אנחנו מניחים שאם זה היה חוקי בכל המדינות, היה מדובר בפיצ'ר שהוא מובנה כבר בתוך המכשיר, בדומה לשיאומי שהכניסה את זה בצורה מובנית בחייגן. יש אינספור אפליקציות הקלטה הזמינות להורדה, אך המומלצת מכולן היא Automatic Call Recorder. שהורידו אותה בין 100 מיליון לחצי מיליארד משתמשים. ניתן לגבות את השיחות בענן, להעביר אותם למייל, לשמור אותם על הסמארטפון, לשלוח במייל ואפילו דרך ווטסאפ. חשוב לציין שבמכשירים מסוימים כמו נקסוס של גוגל ומכשירי וואווי האפשרות להשתמש באפליקציה כזו חסומה.

Unclouded

Unclouded היא האפליקציה המושלמת לניהול חשבונות בענן. כמעט לכל משתמש בסמארטפון יש חשבון ענן אחד לפחות, וברוב המקרים אפילו יותר: מגוגל Photos ודרופבוקס עד גוגל דרייב ו-OneDrive של מיקרוסופט. האפליקציה מאפשרת לנהל את החשבונות בענן בצורה מסודרת, לקבל נתונים על הקבצים שנמצאים בכל חשבון, כמה נפח זיכרון התמונות תופסות, תזהה אם יש כפילויות בקבצים בין החשבונות השונים ובפועל תאפשר לכם לנהל את סך מקום האחסון שלכם כחשבון ענן אחד.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לסדר ענן. אפליקציית Unclouded/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully