וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תבטלו את הדרישה להזין סיסמה בכל הפעלה של ווינדוס

אילן גלר

8.6.2017 / 10:49

הסיסמה הנדרשת בכל הפעלה של המחשב היא קו ההגנה הראשון של מערכת ההפעלה ווינדוס נגד חטטנים, אבל רבים לא באמת מרגישים שהם צריכים סיסמה ואפילו רואים בה מטרד. כדי לבטל את הסיסמה, צריך רק לשנות סעיף קטן בהגדרות

בכל פעם שאתם מפעילים מחדש את המחשב שלכם, דורשת מכם מערכת ההפעלה ווינדוס את סיסמת המשתמש הראשי (Administrator) בכדי לאפשר לכם להתחיל לעבוד על שולחן העבודה. זה צעד חשוב, שנועד להגן על המידע השמור במחשב שלכם, אך אם אתם משוכנעים לחלוטין שאף אחד לעולם לא יגע במחשב הזה חוץ מכם, הרי שמדובר בבזבוז זמן מרגיז.

כדי לדלג על השלב הזה, ולגרום למחשב להיכנס באופן אוטומטי לחשבון המשתמש שלכם, החזיקו את מקש Windows (עם הלוגו של מערכת ההפעלה) והאות R; בחלון שייפתח הקלידו netplwiz והקישו אנטר. כעת בחרו את שם המשתמש שלכם מתוך הרשימה, ובטלו את סימון הווי המופיע לצד השורה "המשתמש חייב להכניס סיסמה על מנת להשתמש במחשב" (Users must enter a user name and password to use this computer).

לאחר שתלחצו על כפתור האישור, תתבקשו להקיש עוד פעם אחת את הסיסמה שלכם. החל מהפעם הבאה שבה תפעילו את המחשב, לא תופיע עוד דרישה שכזו, אם כי עדיין מומלץ שלא לשכוח את הסיסמה לחשבון הראשי, יתכן שעוד תזדקקו לה על מנת לבצע שינויים בהגדרות המחשב, להתקין תוכנות חדשות או לשדרג את גרסת מערכת ההפעלה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אם אין חשש, ניתן לוותר על המסך הזה./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully