וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טלוויזיה, אינטרנט, טלפון ביתי וסלולריים למשפחה ב-249 שקל לחודש

26.4.2017 / 12:42

חברת סלקום הציגה היום במסיבת עיתונאים את חבילת ה"קוואטרו" החדשה שלהם לצד חידושים כמו הקלטות סדרות בענן לצפייה מכל מקום באמצעות כל מכשיר, תמיכה בטלוויזיות חכמות בלי ממיר ועוד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
להתחיל לצפות בטלוויזיה ולסיים בסמארטפון./מערכת וואלה!, צילום מסך

במסיבת עיתונאים שקיימה היום סלקום (יום ד') חשפה החברה עדכונים לשירות סלקום TV, בהם תמיכה בכל הטלוויזיות החכמות, הקלטת תכנים בענן ותמיכה גם באנדרואיד TV. החברה חשפה לראשונה את חבילת הקאווטרו, המציעה טלוויזיה מבוססת סלקום TV, שלושה קווי סלולר, אינטרנט הכולל ספק ותשתית במהירות 40 מגה-ביט וטלפון קווי ללא הגבלה.

"אנחנו נאמנים להתחייבות איתה השקנו את סלקום TV", אמר יוני סבג, סמנכ"ל שיווק קבוצת סלקום. "אנחנו משיקים היום, שוב , את המהפכה הצרכנית הבאה בשוק הטלוויזיה". החברה הציגה שלושה עדכונים מהותיים לסלקום TV, בהם כאמור תמיכה מלאה של האפליקציה בטלוויזיות המריצות את מערכת ההפעלה אנדרואיד מבית גוגל ללא צורך בממיר.

עד כה, הוצע שירות Apple TV בצורה נפרדת וכיום סלקום מציעה ללקוחות שרוצים לגוון את Mi Box - סטרימר מתקדם של חברת שיאומי עם מערכת ההפעלה Android TV. הסטרימר של שיאומי תומך ב-ChromeCast ומאפשר להזרים תכנים מהסמארטפון או האנדרואיד. בנוסף, הממיר תומך באיכות 4K ואף משמש כקונסולת משחקים.

הקלטות בענן

מעתה ההקלטות של התכנים בסלקום TV לא יאוחסנו עוד בממיר אצל הצרכן אלא בשירות ענן, כך שניתן יהיה לצפות בתוכן המוקלט מכל מקום ובכל מכשיר. ההקלטה של התוכן תבוצע בהתאם לאיכות השידור ונפח ההקלטות יעמוד על 50 שעות למנוי. ההקלטות תהיינה זמינות במשך שלושה חודשים מיום ההקלטה. משתמשים גם יוכלו להתחיל לצפות בתוכן מוקלט בטלוויזיה, ואחר כך להמשיך לצפות בו מאותה הנקודה בדיוק בסמארטפון או בטלוויזיות אחרות.

החל מהשבוע, אפליקציית סלקום TV תתמוך ביותר ממאה דגמים של היצרנים המובילים כמו LG, סמסונג, פיליפס, שארפ, סוני, TCL, גרונדיך ועוד. בכך מיתרת החברה את הממיר המוכר לנו עוד היום וניתן יהיה להוריד לטלוויזיה את האפליקציה ולצרוך את התוכן ישירות ממנה ישירות. האפליקציה תהיה זמינה גם עבור הסטרימרים מבוססי אנדרואיד, וניתן יהיה להוריד אותה החל משבוע הבא בחנות האפליקציות של גוגל.

כאמור, חברת סלקום חשפה לראשונה את חבילת הקאווטרו שלה, הכוללת את סלקום TV לחמישה מנויים, שלושה קווי סלולר עם חבילת גלישה של 10 גיגה, אינטרנט הכולל תשתית וספק במהירות של 40 מגה-ביט וטלפון קווי ללא הגבלה. מחיר החבילה עומד על 249 שקלים בלבד.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החבילה המרובעת ב-249 שקלים לחודש./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully