וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקרוסופט מזהירה: אל תתקינו את העדכון האחרון לווינדוס 10

אילן גלר

30.4.2017 / 8:35

ההמלצה, אם כן, היא לא למהר ולהתקין את העדכון, גם אם הורדתם אותו כבר, ולהמתין בסבלנות עד הרגע שבו מערכת העדכונים האוטומטית של ווינדוס תמליץ לכם להתקין את עדכון היוצרים באופן יזום

צילום מסך

(בסרטון: הגדרות ראשוניות של ווינדוס 10)

לפני כשבועיים שחררה מיקרוסופט בגאווה גדולה את "עדכון היוצרים" (Creators Update) - גרסה חדשה למערכת ההפעלה הפופולרית, ווינדוס 10, הכוללת מגוון חידושים ושיפורי אבטחה. אחרי שהבהירו לכלי התקשורת כמה חשוב העדכון הזה, כעת מזהירה מיקרוסופט באופן מפורש כי היא אינה ממליצה למרבית המשתמשים להתקין את הגרסה, אלא רק למשתמשים מתקדמים בלבד.

לפי הודעת החברה, במהלך השבועיים שחלפו מאז הושק העדכון נתקבלו דיווחים רבים על תקלות. בין השאר, מחשבים ניידים המבוססים על רכיב ה-Bluetooth של חברת Broadcom הפסיקו להתחבר לגאדג'טים באופן אלחוטי. בעקבות הדיווחים, בחרה מיקרוסופט לדחות את העדכון האוטומטי עבור מחשבים שעלולים להיות מושפעים מתקלות, ועושה רושם כי מדובר בחלק נכבד מהמחשבים בעולם.

ההמלצה, אם כן, היא לא למהר ולהתקין את העדכון, גם אם הורדתם אותו כבר, ולהמתין בסבלנות עד הרגע שבו מערכת העדכונים האוטומטית של ווינדוס תמליץ לכם להתקין את עדכון היוצרים באופן יזום. משמעות הודעה זו כי היא מיקרוסופט משוכנעת שההתקנה אמורה להתקדם ללא תקלות, אם כי גם במקרה זה כדאי במיוחד לשמור בצד גיבוי מלא של כל הקבצים והתוכנות החשובות לכם.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
הצייר החדש של ווינדוס - עם יכולות תלת-ממד./מערכת וואלה, צילום מסך

עיקרי העדכון האחרון של ווינדוס 10

תלת-ממד: העדכון יאפשר למשתמשים ליצור, לשתף ולצרוך לראשונה תכנים בתלת-ממד. בעזרת Paint 3D, היורשת של תוכנת הצייר המוכרת, ניתן ליצור אובייקטים תלת-ממדיים, לשנות בקלות צבע או מרקם, להפוך תמונות דו-ממדיות לאובייקטים בתלת-ממד ולאחר מכן לשתף באותו פורמט. בנוסף, יתאפשר למשתמש לחוות את טשטוש הגבולות בין העולם הפיזי לעולם הווירטואלי באמצעות חיבור אישי וקרוב עם יכולות מציאות משולבת (Mixed reality). יצרניות החומרה צפויות, לדברי החברה, להשיק אביזריMixed Reality שיתממשקו עם מערכת ההפעלה.

דפדפן: העדכון יאפשר למשתמשי Edge לראות את כל הטאבים הפתוחים בתמונה קטנה (Thumbnails) והרחבות חדשות יגבירו את הפונקציונליות של השימוש בדפדפן. לדברי החברה תושק גם חנות ספרים חדשה ועוד.

משחקי מחשב: גיימינג זו אחת הפעילויות הפופולריות כיום על מחשבים המריצים ווינדוס 10, לדברי מיקרוסופט, עם 32.5 מיליארד שעות משחק מאז שמערכת ההפעלה הושקה לפני קצת יותר משנה וחצי. העדכון יציע לגיימרים, בנוסף לתמיכה ברזולוציית 4K, את האפשרות לשדר את מהלך המשחק שלהם בווינדוס 10 וב-Xbox One באמצעות טכנולוגיית Beam Broadcasting. העדכון יאפשר Game Mode ייחודי עם גרפיקה משופרת כדי לספק חוויית גיימינג טובה יותר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
גרפיקת גיימינג משודרגת./מערכת וואלה, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully