וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה עושה הכפתור האדום שטראמפ ביקש בחדר הסגלגל?

אילן גלר

30.4.2017 / 9:16

הכפתור עצמו, אגב, לא עוצב במיוחד עבור טראמפ ושירת גם נשיאים אחרים, אך הוא מעולם לא הוצב על שולחן העבודה בחדר הסגלגל, ולא שימש לצורך מגוחך שכזה. לפחות הוא דואג לשמור על מצב רוחו של הנשיא מרומם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
הכפתור האדום - לא משגר את פצצות האטום./מערכת וואלה, צילום מסך

במהלך 100 הימים הראשונים שלו בתפקיד, לא הצליח הנשיא האמריקני דונלד טראמפ לחולל רבים מהשינויים שהבטיח בבית הלבן למרות שהוא מפגין יכולת ביצועית שמפתיעה אפילו את מבקריו הגדולים ביותר. אולי זה קשור לכפתור החדש והמסתורי אותו דרש להתקין בשולחן העבודה שלו.

על שולחן העבודה של האיש החזק בעולם, במרכזו של החדר הסגלגל בבית הלבן, מוצב כעת כפתור אדום ומעוצב שלא היה שם קודם, ורבים מאנשי הממשל גם לא ידעו עד לאחרונה מה הוא עושה. סודו של הכפתור נחשף בסופו של דבר בראיון למגזין העסקים Financial Times, ומתברר שרבים מהמבקרים בחדר תוהים לגביו.

הכפתור הזה משמש לצורך הזמנת קוקה קולה קרה למשרד. באמת - זה הכול. טראמפ, כמובן, מודע לחלוטין לעובדה שמדובר בפרט משעשע למדי, ואף הדגיש זאת בעצמו במהלך הראיון. "האם זה כפתור שיגור פצצות האטום?", שאל המראיין. "לא, לא, כולם חושבים שזה מה שהכפתור עושה, הם נלחצים מעט כשאני לוחץ עליו".

טראמפ כמובן מיהר להדגים את פעולת הכפתור, ואכן גרם לאספקה מידית של בקבוק קוקה קולה לתוך החדר. הכפתור עצמו, אגב, לא עוצב במיוחד עבור טראמפ ושירת גם נשיאים אחרים, אך הוא מעולם לא הוצב על שולחן העבודה בחדר הסגלגל, ולא שימש לצורך הזמנת משקאות לחדר. כעת נותר לתהות מה היו תפקידיו הקודמים, בטרם הורד בדרגה והוצמד לשירות משלוחי השתייה התוססת בבית הלבן.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טראמפ בנאום במוזיאון השואה, וושינגטון  25 באפריל 2017. רויטרס
"יש יותר קר?". נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ./רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully