וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משתמשי גלקסי S8 מתלוננים על אתחולים אקראיים של המכשיר

אילן גלר

1.5.2017 / 8:04

לדברי המשתמשים המתלוננים, בסמסונג לא מתעלמים מהתופעה ומנסים למצוא לה פתרון, אולם ללא התייחסות רשמית מצד החברה הקוריאנית לא ברור עדיין האם מדובר בתקלת ייצור הקיימת במספר מצומצם של מכשירים, ובתחום הסביר, או שמדובר בתקלה רחבה עוד יותר

צלמים זמניים מורשים

מחלות ילדות שונות ומשונות הן כנראה עניין בלתי נמנע בהשקת מכשיר סמארטפון חדש, עם טכנולוגיה חדשה, וגם גלקסי S8 סובל מכמה תקלות מעצבנות. תקלה אחת, שסמסונג כבר הודיעה כי תשחרר עדכון גרסה לתיקונה היא הנטייה של המסך להציג גוון אדום.

תקלה נוספת, שדיווחים עליה פורסמו בפורומים הרשמיים של סמסונג, היא נטייתו של המכשיר לאתחל את עצמו באופן אקראי, בין אם כמה פעמים ביום, או ללא הפסקה. במקרה השני, מדובר בתקלה שהופכת את הסמארטפון הנחשק לחסר תועלת לחלוטין ומזכירה מאוד את תקלת הבוטלופ הידועה לשמצה של LG G4.

לפי דיווח של משתמש אמריקני בשם Lazazy, במהלך 10 השעות שחלפו מאז קיבל את המכשיר החדש, הגלקסי S8 אתחל את עצמו לא פחות משבע פעמים. האתחולים מתרחשים בלי אזהרה מוקדמת, כשהמכשיר נמצא בשימוש, כשהוא מונח על השולחן או כשהוא מחובר למטען. משתמשים אחרים תיארו תופעות דומות, ואצל חלקם סידור האייקונים על מסך הבית מתאפס בכל פעם שהמכשיר מאותחל, ללא ספק מתכון לתסכול.

לדברי המשתמשים המתלוננים, בסמסונג לא מתעלמים מהתופעה ומנסים למצוא לה פתרון, אולם ללא התייחסות רשמית מצד החברה הקוריאנית לא ברור עדיין האם מדובר בתקלת ייצור הקיימת במספר מצומצם של מכשירים, ובתחום הסביר, או שמדובר בתקלה רחבה עוד יותר. או שאולי בכלל זו גם תקלת תוכנה, שעלולה להשפיע במצבים מסוימים על כל מכשיר גלקסי S8 שנמכר עד כה, ואותה ניתן לתקן בתקווה בעדכון ללא צורך לבצע ריקול (החזרה כללית של המוצר).

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully