וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

LG סיימה להוריד מחירים: G6 ו-V20 ביותר מ-15 אחוזי הנחה

30.4.2017 / 10:46

יבואנית LG בישראל, רונלייט, הודיעה הבוקר רשמית על הוזלה של כל מכשירי LG בישראל, בהתאם לרפורמת המס: G6 ב-17% הנחה, V20 ב-20% הנחה. עם זאת, ברוב החנויות כבר הורידו מחירים בשבוע שעבר

LG G6. מייקי לוי, צילום מסך
LG G6, המחיר ממשיך להתעדכן./צילום מסך, מייקי לוי

כשבועיים לאחר ששר האוצר, משה כחלון, הודיע על ביטול מס הקנייה בתחום המובייל במסגרת תכנית "משפחה נטו", LG והיבואנית הרשמית של החברה בארץ, רונלייט, מורידות את המחירים המומלצים לצרכן ומייצבות את מחירי הסמארטפונים של הענקית הקוריאנית בישראל.

כזכור, יומיים אחרי שהודיעו השר כחלון על המהלך, ספקיות הסלולר והרשתות הגדולות כבר הורידו את המחירים של המכשירים המבוקשים, תוך שהן סופגות את ההפרש על הסמארטפונים שכבר שולם עליהם המס. ההוזלה הייתה בעיקר מהלך שיווקי שנועד למנוע מהלקוחות להמתין להוזלה של היבואן, והבוקר הודיעו LG ורונלייט על הוזלה של יותר מ-15 אחוזים (גובה מס הקנייה שבוטל).

מחירו המומלץ לצרכן של מכשיר הדגל G6 LG כעת עומד על כ- 2,799 שקלים. מבחינת הצרכן לא מדובר בהוזלה נוספת אלא פשוט ביישור קו מול רוב הרשתות שכבר הורידו את המחיר. חנויות שטרם הורידו את המחיר וחיכו להוזלה של היבואנית, כעת יצטרפו למהפכת ההוזלות שחתכה מאות שקלים ממחירם של רוב הדגמים בארץ.

V20. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
LG V20./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

פאבלט הדגל של LG, ה-V20, גם זוכה לעדכון מחיר מ-2,999 שקלים ל-2,399 שקלים. מכשיר הדגל הקודם של החברה, G5, יעלה כעת 1,999 בייבוא רשמי במקום 2,549 שקלים והדגם המוחלש שלו, G5se, משווק כעת במחיר מומלץ לצרכן של 1,799 שקלים במקום 2,299 שקלים. ההוזלה תקפה גם לשאר המכשירים של LG שנמכרים בחנויות.

"מחירי מכשירי הסלולר לאחר הרפורמה הם מהנמוכים בעולם ויטיבו עם הצרכנים שייהנו גם ממחיר אטרקטיבי וגם משירות ואחריות איכותיים", אמר גיא דה פיצ'וטו מנכ"ל רונלייט דיגיטל.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully