וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקרוסופט חשפה לפטופ חדש עם מערכת הפעלה חדשה

אילן גלר

4.5.2017 / 9:09

Windows 10 S נראית דומה לגרסה הרגילה של חלונות 10, אך היא מציעה זמן סוללה ארוך והמשתמשים יורשו להוריד רק אפליקציות מהחנות של מיקרוסופט. Surface Laptop הוא המחשב הראשון שיגיע איתה

מחשבי הכרומבוק של גוגל אינה נהנים מפופולריות רבה בישראל, אך בארה"ב הלפטופים הזולים הללו נוגסים בחלק הולך וגדל משוק המחשבים האישיים, במיוחד אלו המיועדים לתלמידים ולסטודנטים. כעת מציגה מיקרוסופט את האלטרנטיבה שלה: מערכת הפעלה חדשה בשם Windows 10 S, המתאימה למחשבים זולים ומספקת לטענת החברה חווית שימוש מהירה וחלקה יותר מזו של כל מערכת הפעלה אחרת בשוק.

Windows 10 S נראית דומה לגרסה הרגילה של חלונות 10, אך היא מציעה זמן סוללה ארוך יותר וביצועים משופרים שאינם מדרדרים עם הזמן. החיסרון הוא שניתן להתקין במערכת ההפעלה החדשה אך ורק תוכנות מחנות האפליקציות הרשמית של מיקרוסופט, אי אפשר להחליף את מנוע החיפוש הקבוע ועוד מגבלות שמשתמשי ווינדוס לא רגילים אליהם. כרגע מדובר במבחר מוגבל למדי של תוכנות, ובהעדרו הבולט של דפדפן כרום נראה כי Edge של מיקרוסופט יהיה למעשה האפשרות היחידה שתוצע למשתמשים.

יתרון אחד של ווינדוס 10 S על המתחרה מבית גוגל הוא שניתן יהיה לעבוד על המחשב גם בלי חיבור קבוע לרשת. אמנם הוא יתבסס רבות על שירותי ענן אבל תוכלו להמשיך להשתמש בו גם בטיסה או באזורים בלי חיבור לרשת.

מחשב Windows 10 S הראשון יהיה ה-Surface Laptop המיוצר על ידי מיקרוסופט עצמה. הוא עשוי מחומרים איכותיים ומציע מעבדי i5 ו-i7 חדשים של אינטל וזמן סוללה של יותר מ-14 שעות. מחירו של המחשב יעמוד על 999 דולרים, כולל מנוי ל-Office 365 ו-Minecraft. חברות נוספות, כמו HP ו-Dell, יציעו אף הן למכירה מחשבי Windows 10 S במועד מאוחר יותר, במחירים המתחילים מ-189 דולרים בארה"ב.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Surface Laptop - הראשון שיגיע עם מערכת ההפעלה הקלה החדשה./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully