וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי מוזר שתשמעו: ביקסבי עושה ראפ בקוריאנית - ומלכלכת על סירי

אילן גלר

4.5.2017 / 10:22

מתברר שמאגר המידע של ביקסבי כולל כמה שירי ראפ, אחד מהם נכתב כך שאם מחברים את האות הראשונה בכל משפט, מתקבל המסר "אני טובה יותר מסירי". המילים עצמן של השירים לא בדיוק מבריקות

ביקסבי, הסייענית הדיגיטלית של סמסונג, הוצגה עם השקת גלקסי S8 בניו יורק לפני כחודש ותגיע למכשירי גלקסי S8 מערביים רק בעוד כמה חודשים, אולם משתמשים בסמארטפון בדרום קוריאה זוכים ליהנות כבר עתה מיכולותיה - הכוללות, כך מתברר, ראפ בקוריאנית ואפילו לכלוכים על המתחרה הישירה, סירי מבית אפל. חלק מהמשתמשים כבר הספיקו לתעד את ביקסבי שרה בעקבות פקודה קולית פשוטה: "ראפ, בבקשה".

מתברר שמאגר המידע של ביקסבי כולל כמה שירי ראפ, אחד מהם נכתב כך שאם מחברים את האות הראשונה בכל משפט, מתקבל המסר "אני טובה יותר מסירי". המילים עצמן של השירים לא בדיוק מבריקות, וכוללים קטעים (מתורגמים באופן חופשי מקוריאנית) כמו "אפילו כשהזמן עובר שום דבר לא משתנה - הקצב של ביקסבי", או "אתם יודעים מה אתם רואים, אם אומר לכם אז תדעו - ספרי לי שוב ביקסבי".

ביקסבי, בניגוד לבינות מלאכותיות מתחרות, עדיין לא ממוקדת במענה על שאלות אלא בעיקר על ביצוע פקודות קוליות. הממשק החכם מאפשר לנווט בשירותים ובאפליקציות בקלות בעזרת פקודות קול, מגע וטקסט. הפונקציה הקולית של Bixby זמינה באפליקציות כמו המצלמה, אנשי הקשר, הגלריה, ההודעות וההגדרות. בהמשך מתכננת סמסונג להרחיב את היכולות ולשלב את ביקסבי באפליקציות נוספות של החברה ולאחר מכן גם של מפתחים חיצוניים.

ביקסבי מצוידת במודעות הקשרית (context awareness) שמאפשרת לה להציע עזרה מותאמת אישית על סמך המידע שהיא צוברת על תחומי העניין, המצב והמיקום של המשתמשים. המשתמשים יכולים גם לערוך קניות, לחפש תמונות ולקבל פרטים על מקומות סמוכים הודות לטכנולוגיית זיהוי התמונות של ביקסבי. המטרה של סמסונג היא להנגיש את ביקסבי בסופו של דבר בכל המוצרים החכמים שלה, כולל מכונות כביסה, מקררים, טלוויזיות ועוד.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully