וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנליסטים: אייפון 8 כלל לא יגיע השנה לחנויות - בשל מחסור ברכיבים

אילן גלר

5.5.2017 / 8:25

"דיווחים רבים משרשרת האספקה של אפל רומזים כי מחסור ברכיבים מהותיים ואתגרים טכניים עשויים לעכב את השקת אייפון 8", אומרים אנשי דויטשה בנק, שסבורים כי את המכשיר החדש מבית אפל נוכל לרכוש רק בשנה הבאה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כך ייראה אייפון 8? הדמיה על בסיס השמועות הרצות ברשת./מערכת וואלה!, צילום מסך

בקרב האנליסטים הבכירים של תעשיית הטכנולוגיה הולכת ומתחזקת ההערכה כי מכשיר אייפון 8, הסמארטפון המתקדם ביותר של אפל שאמור היה להגיע בדיוק בזמן לחגיגות העשור של האייפון הראשון, לא יהיה מוכן לתאריך ההשקה הרגיל בספטמבר. למעשה, ניתוח חדש של דויטשה בנק קובע כי האייפון 8 כלל לא יגיע השנה לחנויות. ההערכה היא שאפל תקיים את אירוע ההשקה כמתוכנן בחודש ספטמבר אבל תחילת המכירה של המכשיר תתעכב מאוד, ביחס לשנים קודמות.

הסיבה לעיכוב, עליה מדברים האנליסטים, היא מחסור חמור ברכיבים מתקדמים ובעיות בתכנון המכשיר שחלקן נפתרו רק לאחרונה. "דיווחים רבים משרשרת האספקה של אפל רומזים כי מחסור ברכיבים מהותיים ואתגרים טכניים עשויים לעכב את השקת אייפון 8", לפי הדיווח. "אנו מאמינים כי דיווח זה מדגיש את אי-הוודאות סביב תזמון השקת הדור הבא של האייפון".

מעריצי האייפון שיתעקשו בכל זאת לרכוש מכשיר חדש השנה, יאלצו להסתפק בדגמי אייפון 7s שיכללו חלק מהחידושים המובטחים באייפון 8, אך בעיצוב זהה כמעט לחלוטין לזה של האייפון הנוכחי. מי שיעדיף להמתין לדגם הבכיר, יתנחם אולי בכך שהאנליסטים עדיין סבורים כי אייפון 8 יהווה פריצת דרך טכנולוגית, וכי כשהוא יגיע סוף-סוף למדפי החנויות הוא יציג פיצ'רים בלעדיים, כמו חיישן טביעות אצבע המוטמע במסך, שהמתחרים טרם הצליחו לייצר, למרות שמבחינה טכנולוגית, מכשירי אנדרואיד יכולים לתמוך בפיצ'ר הזה מאז השקת ערכת השבב סנאפדרגון 820 בתחילת שנה שעברה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully