וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בפלאפון: גלישה מהירה ב-40%, ווטסאפ ופייסבוק חינם

7.5.2017 / 14:09

החברה השיקה הבוקר טכנולוגיית גלישה סלולרית חדשה בשם Beam forming, שמשפרת את מהירות הגלישה הסלולרית משמעותית. במקביל חשפה פלאפון חבילת סלולר חדשה: ווטסאפ, פייסבוק, Waze, אינסטגרם וסנאפצ'ט ללא הגבלה

ילדים עם סמארטפון. ShutterStock
שיפור במהירות הגלישה, גם מבלי להחליף את הסמארטפון./ShutterStock

חברת פלאפון השיקה הבוקר טכנולוגיית גלישה סלולרית חדשה בשם Beam forming, שמשפרת את מהירות הגלישה הסלולרית משמעותית. הטכנולוגיה הזו ממקדת את אותות השידור ומגבירה את הקליטה תוך הקטנת הפרעות. כתוצאה מכך גדלה משמעותית מהירות הגלישה בשיעור של כ- 40 אחוזים לכל המכשירים, ללא תלות בציוד קצה.

בנוסף חשפה פלאפון טכנולוגיות נוספות שהיא מטמיעה בתשתית שלה: MIMO 4X4 ו-QAM 256 - הטכנולוגיות הללו משפרות עוד יותר את איכות ומהירות הגלישה הסלולרית אבל כיום רלוונטיות רק לסמארטפונים המתקדמים ביותר כמו גלקסי S8 ו-וואווי P10 פלוס.

לדברי החברה, הטכנולוגיות הללו יביאו להכפלת מהירות הגלישה ברשת פלאפון עד Mbps300. הטכנולוגיות הללו מהוות חלק מפריסת דור 4.5 ברשת פלאפון, וממשיכות את הניסוי שערכה החברה במטרה להשיג מהירות שיא של כ- Gbps1 לקראת הדור החמישי.

במקביל לשיפור התשתית, השיקה פלאפון גם חבילת גלישה בשם "החבילה המושלמת". החברה מציעה גלישה ללא הגבלה בשבע אפליקציות פופולריות: ווטסאפ, פייסבוק, Waze, אינסטגרם, סנאפצ'ט, Musix ו- SuperTV מבית פלאפון.

"אנחנו מתאימים את עצמנו לצרכי לקוח הסלולר הישראלי", אמר אילן סיגל, סמנכ"ל השיווק של פלאפון. החבילה מוצעת בשלושה מסלולים: מסלול Large - גלישה בשבע האפליקציות ללא הגבלה, שיחות והודעות ללא הגבלה, 14 גיגה גלישה ב-59.90 שקלים לחודש במשך שנה. ניתן להוסיף מנוי נוסף תמורת 49 שקלים לחודש. המסלול השני, XL, מציע את אותם התנאים רק עם 17 גיגה לגלישה תמורת 69.90 שקלים לחודש במשך שנה והמסלול היקר מציע את הדיל הזה עם 20 גיגה לגלישה תמורת 79.90 שקלים לחודש.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ביצועי Beam forming בתל אביב, לפני ואחרי ההטמעה./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully