וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך יקראו למכונת החפירה הענקית של אילון מאסק? הרשת תחליט

8.5.2017 / 9:11

לפני כשבוע, פרסם אחד מעובדי החברה באינסטגרם תמונה המציגה אותו ואת חבריו לצד מכונת החפירה הענקית. התמונה הוסרה לאחר זמן קצר אבל מאסק אתגר את הגולשים במשימה אחרת - בחירת שם

אילון מאסק ליד חללית ספייקס-איקס, 2015. Jae C. Hong, AP
בסדר, מה אתה חופר? אילון מאסק./AP, Jae C. Hong

כשאמר לראשונה שהוא רוצה לחפור מנהרה מנמל התעופה בלוס אנג'לס למשרדו, כולם חשבו שאילון מאסק משתעשע, או פשוט נשאב קצת יותר מדי לעוד פנטזיה שיהיה קשה לממש. אבל כמו המכונית האוטונומית החשמלית של טסלה, והמסעות האזרחיים לחלל של SpaceX, את החלומות שלו, דואג מאסק להגשים.

לפני כשבוע, פרסם אחד מעובדי החברה באינסטגרם תמונה המציגה אותו ואת חבריו לצד מכונת החפירה הענקית. התמונה הוסרה לאחר זמן קצר אבל מאסק אתגר את הגולשים במשימה אחרת - בחירת שם למכונת החפירה הענקית שלו. הטרולים, התגובות הסרקסטיות והשם הקבוע שכמעט תמיד זוכה לא איחרו לבוא.

בין ההצעות לשמות היותר מוזרים ניתן למצוא את Maybe Ultimate Boring Machine של מסק עצמו, אחד הגולשים הציע את השם Elongater (על בסיס שמו של מאסק), The Bore'n Identity שמיד לאחר מכן הפך ל-Bore'n Supremacy, וכמובן איך אפשר בלי "טאנלי מקטאנלפייס" - הבדיחה הקבועה של האינטרנט, בכל פעם שהגולשים מתבקשים לבחור שם. זה התחיל כשהגולשים התבקשו לבחור שם לספינה והצביעו ברוב קולות על "בואטי מקבואטפייס" ומאז בכל הזדמנות הרשת אוהבת להציע שם דומה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מכונת החפירה שנחשפה באינסטגרם ונמחקה במהרה./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully