וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייסבוק חוסמת את הסרטון המביך של מלך תאילנד בחולצת בטן

9.5.2017 / 9:20

קעקועיו של המלך מוכרים מאוד ומאפשרים לזהות אותו בקלות, גם כשהוא מסתובב עם פילגש בקניון במינכן. המלך תועד בעבר עם בגדים מינימליים דומים אבל זה הווידאו הראשון שלו באאוטפיט המסיבות החביב עליו

צילום מסך

לפני כחצי שנה נפל אבל כבד על תאילנד, כשמלכם הוותיק הלך לעולמו אחרי שלטון של שבעה עשורים. יורש העצר שלו, הנסיך מאהה וצ'יראלונגקון בן ה-64, נהנה ממוניטין מעט פחות מכובד ורבים העלו ספקות לגבי כישורי המנהיגות של הנסיך, שהתגרש שלוש פעמים וידוע כבליין.

במסמכים שהודלפו בעבר לוויקיליקס אף נודע כי בכירים בממשלה התאית לא רואים כיצד יורש העצר משנה את אופיו והביעו תקווה כי אחותו, הנסיכה סירינדהורן, תקבל את השליטה בממלכה.

כעת עולים דיווחים כי פייסבוק, שלאחרונה הודיעה כי הגיעה לשני מיליארד משתמשים ברחבי העולם, חסמה את הגישה מתאילנד לסרטון המציג את המלך בחולצת בטן, כשכל הקעקועים שלו חשופים, ולצדו אישה בלבוש מינימלי כמוהו. השניים הסתובבו בקניון בגרמניה ותועדו על ידי אזרח תאי שזיהה את יורש העצר במינכן ביוני 2016.

מלך תאילנד בחולצה גזורה. צילום מסך
באה להרים?!/צילום מסך

קעקועיו של המלך מוכרים מאוד ומאפשרים לזהות אותו בקלות. הוא תועד עם בגדים מינימליים דומים כבר בעבר, אבל זה הווידאו הראשון שלו באאוטפיט המסיבות החביב עליו, ולפי הדיווחים האישה שלצדו היא אחת הפילגשות שלו.

לפי הדיווח, שפייסבוק אישרה, הסרטון לא נחסם בשבוע שעבר בשל הפרה של כללי ההתנהגות הנאותה של פייסבוק אלא כדי להישמע לחוק התאי המקומי. בתאילנד קיימים חוקים מחמירים מאוד המגנים על משפחת המלוכה מפני עלבון או איום, ואוסרים על כל דיון פתוח בנושא.

פייסבוק יישמה את החסימה באמצעות מנגנון מבוסס מיקום. אפשר אמנם לעקוף את זיהוי המיקום עם VPN אבל המשמעות היא שפייסבוק למעשה יישרה קו עם חוק מקומי, למרות שהוא סותר את מטרותיה הרשמיות של החברה, לאפשר שיח חופשי ולחבר בין אנשים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
יורש העצר של תאילנד הנסיך מאהה וצ'יראלונגקון, מאי 2016. AP
מעדיף להיות בפאנג'ויה./AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully