וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם הקייס הזה, הסמארטפון שלכם יכול אפילו להכין אספרסו ברחוב

9.5.2017 / 9:15

לא הספקתם להכין קפה לפני שיצאתם לעבודה? ממש לא נורא. קייס חדש שפיתחו מעצבים מאיטליה ידאג שתוך חמש שניות תהנו ממנת קפאין איכותית. כך זה עובד

צילום מסך

הסמארטפון שלנו יודע לעשות הרבה - מניהול הלו"ז שלנו ועד ניהול הבית החכם (וכן, גם להתקשר), אבל כעת הוא מסוגל גם להפוך למציאות את אחת הבדיחות העתיקות שמלוות כל סמארטפון חדש - הוא יודע לעשות קפה, בערך.

קבוצת מעצבים צעירים מאיטליה, החליטה לקחת את המשקה הלאומי - האספרסו - למחוזות ההיי-טק וייצרו קייס מגניב בשם Mokase, שמבטיח שתמיד תהיו מצוידים במנת קפה, גם אם קמתם באיחור ולא הספקתם לעצור בבית הקפה השכונתי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מזמינים באפליקציה ותוך חמש שניות הקפה נמזג./מערכת וואלה!, צילום מסך

כדי להזריק את מנת האספרסו היומית שלכם בדרך לעבודה, תצטרכו רק כמה שניות ומפתחי הקייס מבטיחים שהקפה יישאר חם לאורך זמן. כדי לטעון את הקייס במנת קפה של 25 מיליליטר, צריך רק להחליף מחסנית, כך שמדובר בעסק לא מלכלך גם בנסיעה.

הרעיון העומד מאחורי הקייס הוא פשוט אך מבריק - הוא מכיל שתי צינוריות לחימום וסוללה קטנה שמתחברת לאפליקציה ייעודית בסמארטפון שלכם. המשתמש לוחץ על כפתור החימום באפליקציה הייעודית, ותוך כמה שניות אפשר למזוג את האספרסו שלכם לתוך הכוס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
קייס אספרסו לסמארטפון. צילום מסך
אמיתי או זיוף? ימים יגידו./צילום מסך

פעולת החימום עצמה מהירה למדי והמעצבים הבטיחו כי תוך 5 עד 8 שניות הקפה כבר יהיה מוכן למזיגה. גם על בטיחות המשתמשים חשבו בקייס המגניב הזה והבטיחו כי דפנותיו עבות במיוחד - כ-7 סנטימטרים כך שלא ישתחררו רעלים למיניהם.

אם מגן הסמארטפון הזה נשמע לכם כמו רכישה משתלמת במיוחד, הרשו לנו לצנן מעט את ההתלהבות כי הקייס כרגע עוד בשלב גיוס כספים באתר מימון ההמונים קיקסטארטר. כשיוצריו יגיעו לסכום היעד עד חודש ספטמבר אולי יהיה להם מספיק כסף לקחת את המוצר לשלב הבא ובתקווה שהוא יגיע לידי הלקוחות הראשונים שתמכו בו כלכלית. במהלך הלילה הפסיק אתר קיקסטרטר את גיוס התרומות מסיבה לא ברורה, כך שייתכן כי מדובר בתרמית אבל עד שלא תצא הודעה מסודרת, קשה לדעת במה מדובר.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully