וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבקש ת'קאש: איך לגלוש לאתר אינטרנט שלא עולה?

אילן גלר

9.6.2017 / 8:05

שרתי הענק של גוגל סורקים את הרשת מסביב לשעון. מאחר והשרתים של גוגל כמעט אף פעם לא קורסים, יש סיכוי גבוה שתצליחו לשלוף גרסה עדכנית (עד כמה שניתן) של האתר שאתם מחפשים. כך תעשו זאת בכמה קליקים

גוגל. ShutterStock
לא עולה? ממש לא נורא./ShutterStock

ניסיתם לגלוש לאתר אינטרנט והדף מסרב לעלות, ובמקומו מוצג בפניכם עמוד שגיאה? סביר להניח שמדובר בתקלה זמנית, ולא בקריסה מוחלטת ותמידית של האתר, אבל אם ממש אין לכם סבלנות לחכות תוכלו לנסות ולטעון את העמוד מהזיכרון של שרתי הענק של גוגל הסורקים את הרשת מסביב לשעון. מאחר והשרתים של גוגל כמעט אף פעם לא קורסים, יש סיכוי גבוה שתצליחו לשלוף גרסה עדכנית (עד כמה שניתן) של האתר שאתם מחפשים מתוך הקאש של גוגל.

כדי לגשת לאתר מהשרתים של גוגל, עליכם להקליק על סימן החץ המופיע מימין לכתובתו בתוצאות החיפוש. לאחר מכן בחרו באפשרות Cached, והמתינו בסבלנות - האתר יטען בגרסה האחרונה שאותה גוגל שמרו במערכות שלהם. אם זה לוקח יותר מדי זמן, נסו להקליק על האפשרות Text-Only שבראש העמוד, מה שיטען את האתר ללא כל התמונות הכבדות.

חשוב לזכור כי למרות שגוגל סורקת בכל רגע מיליארדי עמודים, היא עדיין לא מסוגלת לשמור עותק עדכני של כל עמוד ועמוד ברשת, כך שסביר להניח שתקבלו גרסה שנשמרה כמה שעות או אף כמה ימים לפני כן. זה מתאים בעיקר לעמודים סטטיים, כגון דפי מידע, הורדת טפסים או ערכים אנציקלופדיים, ולא לאתרי חדשות לדוגמה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לחצו על החץ הקטן בתוצאת החיפוש והיכנסו לגרסה האחרונה השמורה בזיכרון של גוגל./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • גוגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully