וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיצה ורחפן במתנה: משחק מובייל ישראלי חדש המבוסס על פרסומות

10.5.2017 / 8:29

Winni מציעה לכם לשחק בה במשך שתי דקות ולנסות לזכות בפרסים שונים. הרווח של החברה מגיע מהחשיפה של השחקנים למותגים שעובדים עם האפליקציה ומטמיעים בה את המסרים שלהם

יח"צ - חד פעמי

איך לא חשבו על זה קודם? אפליקציה ישראלית חדשה בשם וויני (Winni) מנסה לפצח את המודל העסקי המושלם. מצד אחד, שחקנים שמורידים את האפליקציה בחינם (לאייפון ולאנדרואיד) ויכולים לשחק ולזכות בפרסים. מצד שני, חברות מסחריות שמקבלות חשיפה לעשרות אלפי משתמשים שכבר הורידו את האפליקציה.

העסק עובד בצורה די פשוטה. Winni מפתחת משחקים ברוח המותג לחברות שונות כמו דומינוס פיצה, האנגר 11 וניו-פארם, שמצידן מתחרות על תשומת הלב של עשרות אלפי השחקנים. השחקנים שמשתתפים במשחקים השונים בזמן אמת יכולים לזכות בפרסים מגוונים שכל מותג מעניק, כמו פיצה אישית, רחפנים, כרטיסים למופעים ועוד.

המשחק עצמו נבנה כך שהוא מכיל בתוכו מסרים ותכנים שהמותג מעוניין לקדם. החל מהטמעת צבעי המותג בתוך המשחק, דרך דמויות שמזוהות עמו ובתמריצים שנועדו לסייע בהגדלת מכירות. לדברי עומר מויאל, מייסד וסמנכ"ל הפיתוח העסקי של האפליקציה, "אנו חיים בעולם דינמי שבו השגת 2 דקות של קשב במסך הקטן הופכת למשימה בלתי אפשרית עבור המותגים. במקום לדלג על הפרסומת, השחקנים שלנו נהנים מפרסום חווייתי".

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

וויני.
משחק שמקדם מותג.
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
2 דקות למשחק./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully