וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הגעת ליעד, מהממת!": מעכשיו אפשר להקליט הנחיות נסיעה ב-Waze בקולכם

אילן גלר

10.5.2017 / 8:39

באפליקציית הניווט הפופולרית, שנרכשה על ידי גוגל, יש מגוון קולות גבריים ונשיים, וכעת משתמשי אנדרואיד יכולים גם להקליט הנחיות בקולם. עדיין לא ניתן לשתף את ההקלטות כך שאם תרצו להשאיר למישהו הפתעה, תצטרכו להשתמש במכשיר שלו להקליט את כל המשפטים

WAZE ווייז. רויטרס
חושבים שאתם יותר טובים מהרס"ר או מסיוון?/רויטרס

אפליקציית הניווט הישראלית-לשעבר Waze מציעה מדי פעם למשתמשים הנחיות קוליות חדשות, בדרך כלל כאלו המוקראות על ידי סלבריטאים וכוכבי קולנוע כחלק מקמפיין פרסומי. אלו מצטרפות למגוון הקבוע של קולות גבריים ונשיים, אולם אם לא הצלחתם למצוא בין כל אלו צליל שבאמת מדבר אליכם, כעת מציגה האפליקציה אפשרות חדשה ומפתיעה - הקול שלכם, או של מישהו יקר.

גרסת האנדרואיד העדכנית של Waze כוללת אפשרות להקלטה עצמית של כל 39 ההנחיות הקוליות. כדי להגיע אליה, עליכם להיכנס לתפריט ההגדרות, לבחור באפשרות שמע וקול (Sound and Voice), ואז באפשרות להקליט קול חדש. לאחר מכן תתבקשו לומר מספר משפטים כלליים כמו "פנה שמאלה" או "בעוד חמישים מטרים", ולאחר מכן גם להתפרע ולאלתר אם מתחשק לכם.

התוצאה של כל זה תהיה הנחיות קוליות מותאמות אישית, שילוו אתכם במהלך הנסיעה. למרבה הצער, אין כרגע כל אפשרות לשתף את ההקלטות עם חברים או בני משפחה, כך שההקלטה תישאר תקועה במכשיר הסמארטפון שלכם, או במכשיר שתקליטו לתוכו את ההנחיות. לא ברור מתי תציע Waze אפשרות לשתף הקלטות של משתמשים, או מתי גם משתמשי האייפון יזכו ליהנות מהחידוש המשעשע.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עדכנו את האפליקציה, היכנסו לאפשרויות שמע בהגדרות ולחצו על "מקליט הקול"./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • waze

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully