וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספינר מסתובב נגד מסך של גלקסי S8 - מי ניצח? צפו

אילן גלר

12.5.2017 / 9:29

אמ;לק: המכה הייתה כה חזקה עד שאפילו צדו האחורי של הסמארטפון נסדק. זו גם בשורה לא משמחת במיוחד לחברת קורנינג, המייצרת את ציפוי המסך גורילה 5, שלא הצליח לבלום את הפגיעה

הגאונים בערוץ היוטיוב GizmoSlip הצליחו ליצור את הוידאו הוויראלי האולטימטיבי לקיץ הזה על ידי חיבור בין שני הטרנדים הלוהטים ביותר ברשת היום: סמארטפון הדגל החדש של סמסונג, גלקסי S8, והצעצוע שהפך ללהיט הבלתי מעורער, גם בישראל - הספינר.

במבחן ההישרדות המצולם שלהם, בדקו עורכי הערוץ מי ישרוד במפגש האלים בין הצעצוע המסתובב במהירות למסך, שכבר זכה למוניטין כשביר מעל המצופה. הספינר טופל על ידי מהנדס חובב כך שיהיה מהיר במיוחד, והואץ עוד יותר באמצעות מדחס אוויר למהירות אדירה של כאלף סיבובים בשנייה. לסמארטפון, כפי שבוודאי ניחשתם, לא היה כמעט שום סיכוי לצאת מזה בשלום.

רגע הפגיעה, שתועד באמצעות מצלמה בהילוך איטי, הביא להרס מוחלט של מסך המכשיר היקר. למעשה, המכה הייתה כה חזקה עד שאפילו צדו האחורי של הסמארטפון נסדק. זו גם בשורה לא משמחת במיוחד לחברת קורנינג, המייצרת את ציפוי המסך גורילה 5, שלא הצליח לבלום את הפגיעה.

הסיכוי שדבר כזה באמת יקרה במציאות הוא לא גבוה במיוחד, אם כי לפי כמות הספינרים שיש בעולם צירוף מקרים נדיר עוד עשוי לגרום לסיטואציה הזו להתרחש. מה שבטוח, מדובר בהברקה ויראלית שלא היה לה סיכוי להיכשל.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא היה לו סיכוי./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפילו הגב של הגלקסי נסדק מהעוצמה./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully