וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם אייפון 8 ייראה ככה באמת - יהיה שווה לחכות לו כמה שצריך

אילן גלר

12.5.2017 / 9:46

מעריץ אפל מושבע ניסה לדמיין כיצד ייראה האייפון הבא על בסיס שמועות והתוצאה מרשימה. אם המסך יכסה את כל חזית המכשיר, אפילו פתחי הרמקול והמיקרופון יוטמעו בתוך המסך וייראו כפס שחור עדין בתוך התמונה. רק צריך לקוות שאפל באמת תצליח לבצע את זה

מבול השמועות על אייפון 8, מכשיר הדגל הבא של אפל, מצביע על שינוי דרמטי בעיצוב המכשיר ומעבר למסך OLED נטול מסגרות וכפתורים פיזיים. היוטיובר DailyTekk החליט לנסות ולדמיין כיצד שינויים אלו עשויים להיראות בפועל, על בסיס שמועות והדלפות שכבר רצות ברשת, והתוצאה היא סרטון ריאליסטי למדי המציג כיצד עשוי להיראות המכשיר המסקרן ביותר של השנה.

לפי הסרטון, אייפון 8 ממשיך בקו אותו ראינו במכשירים LG G6 וגלקסי S8 של סמסונג (שתהיה אחראית לייצור המסך וחלק מהרכיבים האלקטרוניים בתוך האייפון הבא) רק שהפעם לא מדובר במסגרת דקיקה אלא במסך שבאמת מכסה את כל חזית המכשיר.

כפתור הבית באייפון יעלם, ויוחלף בחיישן טביעות אצבע המוטמע במסך, או יותקן בצדו האחורי. אפילו פתחי הרמקול והמיקרופון המשמשים לביצוע שיחות קוליות יוטמעו בתוך המסך וייראו כפס שחור עדין בתוך התמונה.

התוצאה היא מכשיר סמארטפון שממדיו הפיזיים כמעט זהים לאלו של מכשיר אייפון 7 הנוכחי, אך גודל המסך שלו קרוב יותר לאייפון 7 פלוס. אין ספק כי רבים יבחרו להמתין בסבלנות ככל שיידרש עבור ההזדמנות לרכוש מכשיר שכזה, אולם סביר להניח שמדובר בחזון אופטימי מדי ואפל לא תצליח לצמצם עד כדי כך את מסגרת המכשיר מבלי לפגוע באופן משמעותי בעמידותו.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זה באמת נטול שוליים, אבל השאלה היא האם אפל מסוגלת בכלל לבצע את זה./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully