וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

LG החלה לייצר את המצלמה התלת-ממדית של אייפון 8

14.5.2017 / 11:31

המצלמה החדשה תשמש כמצלמת הסלפי הקדמית של אייפון 8, ובזכות טכנולוגיות אותן רכשה אפל משתי חברות ישראליות - PrimeSense ו-RealFace - תלכוד תמונות עומק תלת-ממדיות; אלו יאפשרו בין השאר זיהוי פנים מדויק ובטיחותי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טכנולוגיית הצילום התלת-ממדית פותחה על ידי שתי חברות ישראליות שאפל רכשה. הדמיה של אייפון 8 לפי שמועות מהרשת./מערכת וואלה!, צילום מסך

ענקית האלקטרוניקה LG סיימה החודש את הקמתו של מפעל בדרום קוריאה המוקדש כולו לייצור המצלמה התלת-ממדית של אייפון 8. לפי הדיווחים בעיתונות הכלכלית המקומית השקיעה LG כ-239 מיליון דולרים במפעל, לאחר שאפל בחרה בה כספק הבלעדי לרכיבי המצלמה הייחודית. כיום מספקת LG את המצלמה כפולת העדשות של אייפון 7 פלוס.

המצלמה החדשה תשמש כמצלמת הסלפי הקדמית של אייפון 8, ובזכות טכנולוגיות אותן רכשה אפל משתי חברות ישראליות - PrimeSense ו-RealFace - תלכוד תמונות עומק תלת-ממדיות; אלו יאפשרו בין השאר זיהוי פנים מדויק ובטיחותי, בניגוד לזיהוי הפנים בגלקסי S8 ,למשל, שמתבלבל בין פנים אמיתיות לצילום. למרות היכולות המשופרות, המצלמה צפויה להיות דווקא קטנה יותר מזו שבה אפל משתמשת כיום במכשיריה.

LG היא כמובן לא הספקית החיצונית היחידה של אפל בדרום קוריאה. סמסונג, שסדרת הגלקסי שלה היא כנראה המתחרה הגדולה ביותר באייפון, אחראית גם היא על ייצור רבים מרכיבי אייפון 8 החדש בהם המסך וחלק מהרכיבים הפנימיים במכשיר.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully