וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפך אייפון 7 לספינר הכי יקר שראינו עד היום

אילן גלר

15.5.2017 / 9:04

קשה להסתובב ברחוב בחודש האחרון מבלי להיתקל לפחות בצעיר אחד בוהה בצעצוע הפידג'ט הפופולרי מסתובב בידו. רוב הספינרים עולים כמה שקלים בודדים ועשויים מפלסטיק או מתכת, אבל הספינר הזה עלה כמה מאות דולרים, אבל הוא נראה ממש כיפי

רגע לפני שטרנד הספינרים מפנה את מקומו לטירוף הבא, החליט מפעיל ערוץ היוטיוב EverythingApplePro להרכיב ספינר יוצא דופן שעשוי ממכשיר אייפון 7 חדש. הוא קדח חור באמצע המכשיר, והרכיב בו את המסב הכדורי המפורסם שמאפשר לספינרים להסתובב מהר כמעט ללא מאמץ.

לאחר ההצלחה החליטו בערוץ להרוס גם מכשיר אייפון 5 ישן יותר, שהפך במהרה לספינר זריז. שניהם יחד הם כנראה הספינרים היקרים ביותר בעולם נכון להיום: מחירו של מכשיר אייפון 7 עומד על כ-700 דולרים בארה"ב, ואילו מכשיר אייפון SE נמכר תמורת כ-400 דולרים בגרסתו הזולה ביותר.

הקידוח במרכז המכשירים, למקרה שתהיתם, הוציא אותם לחלוטין מכלל שימוש. ראוי לציין גם שמדובר בניסוי מסוכן למדי, שכן סוללת הליתיום שבתוך המכשיר עלולה הייתה לדלוף ולהתפוצץ בעקבות הקידוח. האם התוצאה שווה את זה? בינתיים זכה הסרטון לכ-1.5 מיליון צפיות, אם כי ייתכן בהחלט שרוב הצופים הגיעו לראות איך הורסים את מכשיר האייפון ולאו דווקא מתוך עניין בספינרים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ספינר מאייפון - נראה מדליק, אבל יקר בטירוף./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ספינר מאייפון 5 - עדיין יקר מדי./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully