וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדכון גדול בסנאפצ'ט: כך תשתמשו בפיצ'רים החדשים

אילן גלר

16.5.2017 / 7:52

אחרי קריסת המניה ודיווח על צמיחה איטית במיוחד, אפליקציית המסרים החביבה בעיקר על צעירים לוקחת פניית פרסה ומאפשרת לנגן קטעי וידאו בלופ אינסופי ולראשונה מקבל התמונה רשאי להחליט כמה זמן הוא יצפה בה. וגם יש כלי לא רע להעלמת אנשים מהרקע

צילום מסך

אפליקציית המסנג'ר הפופולרית בקרב צעירים, סנאפצ'ט, מנסה להחזיר מלחמה לפייסבוק, שהעתיקה את פיצ'ר הסיפורים לכל הפלטפורמות שלה. בעדכון חדש הכולל ארבעה חידושים, מקווה החברה, שהמניה שלה בצניחה מבהילה, לעודד משתמשים חדשים להתחבר לאפליקציה.

צילום אינסופי

הצילומים ששולחים המשתמשים זה לזה בסנאפצ'ט נעלמים, כידוע, לאחר שהם מוצגים בהתאם למשך הזמן בשניות שהמשתמש בוחר. אולם כעת יש גם אפשרות להציג את הצילום עד שהצופה מחליט לסגור אותו מרצונו. פשוט לוחצים על אייקון הטיימר המופיע בצדו הימני של המסך, ובוחרים באפשרות החדשה "צילום אינסופי" (Infinity Snap).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ואם בא לנו לבהות בתמונה בלי טיימר?/מערכת וואלה!, צילום מסך

וידאו מתנגן בלי הפסקה

רוצים לשלוח קטע וידאו שיתחיל לנגן מחדש בכל פעם? כעת תוכלו להגדיר וידאו כלופ אינסופי באמצעות בחירה בלופ, בסוף גלגלת השניות אחרי צילום הווידאו. לחצו על כפתור הלופ בצד ימין (סמל האינסוף, כן זה מבלבל קצת) והוא ימשיך לנגן עד שהצופה יחליט לסגור אותו, ואז ימחק כרגיל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תנו לווידאו לנגן ברצף עד שיימאס./מערכת וואלה!, צילום מסך

מחק הקסם

Magic Eraser הוא כלי עריכת תמונות שמגיע לסנאפצ'ט הישר מתוכנות גרפיקה מקצועיות כמו פוטושופ. כדי להשתמש בו, בחרו באייקון המספריים, ולאחר מכן בכלי המחק החדש. כעת בחרו את האזור בו מופיע האדם, החפץ או העיוות האופטי שאותו אתם רוצים להעלים. תיאורטית, הבינה המלאכותית של האפליקציה אמורה לזהות את האובייקט שמפריע לכם ולהסיר אותו. בפועל זה לא תמיד עובד בצורה מושלמת, אבל שווה לנסות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לנקות את התמונה קצת./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וגם להעלים אובייקטים./מערכת וואלה!, צילום מסך

ציור באימוג'י

הפיצ'ר החדש הזה מאפשר לכם לצייר על תמונה באמצעות סימני אימוג'י במקום במברשת צבע. בחרו באייקון המרקר שבצד ימין, ומתחת לצבעים השונים בהם תוכלו לצייר יופיע גם סמל אימוג'י. לאחר הלחיצה עליו תוכלו לבחור באייקון החביב עליכם, ואז פשוט לגרור את האצבע על גבי המסך כדי ליצור קו המורכב כולו מסמיילים מחייכים, נשיקות או קקי מחייך.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
במקום צבע - אימוג'י!/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • סנאפצ'ט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully