וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נווה אילן: הנחש שקיבל עכבר והפך לחברו הטוב שורפים את פייסבוק

16.5.2017 / 8:07

כמה לייקים שווה המשפט הזה - "קניתי לנחש שלי עכבר והוא כבר 3 ימים איתו, והם הפכו לחברים הכי טובים ועכשיו הם גם ישנים ביחד ויושבים ביחד בבית של הנחש"? לפי השבוע האחרון בפייסבוק לא מעט. היה לנו קשה להאמין לתמונות, אז השגנו סרטון של השניים

צילום מסך

"שלום, יש לי בעיה. קניתי לנחש שלי עכבר והוא כבר 3 ימים איתו, והם הפכו לחברים הכי טובים ועכשיו הם גם ישנים ביחד ויושבים ביחד בבית של הנחש שלי, מה שאומר שאני צריך להאכיל גם את העכבר מעכשיו. עזרה" - הפוסט הזה עלה ביום חמישי שעבר וצבר יותר מ-1,300 שיתופים, 6,300 לייקים ויותר מ-4,000 תגובות.

בשיחה עם וואלה! TECH סיפר אלעד ליכטמן, בן ה-18 מנווה אילן, שהעכבר כבר ברח מאז אחרי שהוצא מהכלוב. בתחילה לא היינו בטוחים עד כמה חברים האויבים הטבעיים האלה באמת אבל אחרי שראינו את הסרטון של ליכטמן הגענו למסקנה שהלב רוצה מה שהלב רוצה, גם אם זה נראה לנו מוזר בצורה חריגה.

עכבר ונחש חברים. אלעד ליכטמן / פייסבוק, צילום מסך
פה חיים בשלווה./צילום מסך, אלעד ליכטמן / פייסבוק

"אנשים אומרים לי שזה ממש הזוי, מוזר וחמוד", ליכטמן מספר. "הנחש הוא פיתון מתכדר בן 3, אוכל וטורף באופן סדיר. לדבריו, "כשנתתי לו את העכבר בהתחלה העכבר היה לחוץ אבל אז הנחש בא אליו וסוג של נישק אותו. כעבור זמן מה אני מסתכל אם הוא אכל את העכבר וראיתי אותם שהם ישנים יחד. כעבור יומיים ניסיתי להכניס את העכבר שוב פעם אליו שיאכל אותו ואז הבנתי שמשהו מוזר קורה פה. כשראיתי אותם יחד במקום המסתור של הנחש שלי יחד - שזה שטח אישי מאוד של נחשים - אז צילמתי את התמונות והעליתי לפייסבוק".

אורכו של פיתון מתכדר (המכונה באירופה "פיתון מלכותי") מגיע לכ-1.2 מטרים. הוא חי בטבע באפריקה על הקרקע, ומטפס על עצים. בטבע הוא ניזון ממכרסמים, דו-חיים, ציפורים ואף נחשים אחרים אך כשמגדלים נחש מהסוג הזה כחית מחמד צריך להאכיל אותו בעכברים וחולדות בגודל המתאים לגופו.

לדברי ליכטמן, הנחש המשיך לזלול עכברים אחרי שהוא פיתח את קשר החברות עם העכבר השחור הספציפי הזה ואחרי שהעכבר ברח, אנחנו בספק אם לירוי הנחש יפתח שוב את לבו למכרסם נוסף.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
עכבר ונחש חברים. אלעד ליכטמן / פייסבוק, צילום מסך
וגם משחקים בכיף./צילום מסך, אלעד ליכטמן / פייסבוק
  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully