וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרקליטו של טראמפ צייץ תמונה של בתו בחזייה - והסתבך

16.5.2017 / 8:50

"הנשיא רוצה לצאת עם בתו, סגן הנשיא קורא לאישתו 'אימא', ועורך הדין של טראמפ מפרסם חומרים למבוגרים של בתו", כתבה אחת הגולשות. התגובה של עו"ד מייקל כהן לזה הייתה אפילו יותר מוזרה מהציוץ המקורי

בתו של מייקל כהן. טוויטר, צילום מסך
"התגובה אפילו יותר קריפית מהציוץ המקורי"./צילום מסך, טוויטר

נראה שפדיחות בטוויטר הן תנאי קבלה למעגל הפנימי של נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ; הפעם זה פרקליטו האישי, מייקל כהן, שחוטף אש מהגולשים והגולשות על ציוץ מטריד.

כהן פרסם אמש תמונה אמנותית של בתו, סמנתה, בהלבשה תחתונה וכתב: "כה גאה בבתי הסטודנטית [באוניברסיטת יוקרה] ... גם שכל וגם יופי בסגנון אידי סדג'וויק". את הציוץ חתם כהן עם הפנייה לחשבון האינסטגרם של בתו.

לא חלף זמן רב והביקורות החלו להציף את טוויטר. "הנשיא רוצה לצאת עם בתו, סגן הנשיא קורא לאישתו 'אימא', ועורך הדין של טראמפ מפרסם חומרים למבוגרים של בתו", כתבה אחת הגולשות. בתגובה לציוץ הזה ענה כהן: "קנאית?".

תגובתו של כהן עוררה אפילו יותר ביקורת, כפי שניסח אחד הגולשים: "התגובה אפילו יותר קריפית מהציוץ המקורי". גולש אחר כתב לו: "עלית כרגע לטופ 5 ברשימת היציאות המוזרות של ממשל שהפך יציאות מוזרות לאמנות". רבים מהגולשים ביקרו את הגישה השוביניסטית של מקורבו של טראמפ כשציינו שהיא הרבה יותר מ"חתיכת בשר שאפשר להשוויץ בו".

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully