וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסמארטפון הלחיץ הראשון: HTC השיקה את U11 העוצמתי

17.5.2017 / 8:48

היצרנית הטאיוונית השיקה את אחד הסמארטפונים החזקים והמסקרנים מתחילת השנה. המפרט שלו עדכני במיוחד, המצלמה כבר זוכה לביקורות חיוביות והמסגרת הרגישה למגע עוד עשויה להפוך לפיצ'ר חובה בכל סמארטפון, אם זה באמת מגניב כמו שזה נשמע

יח"צ - חד פעמי

לפני שלושה חודשים הכריזה יצרנית הסלולר הטאיוונית HTC על מכשיר דגל חדש, HTC Ultra - מכשיר מתקדם עם מפרט עוצמתי אבל מתברר שהוא לא מכשיר הדגל המתקדם ביותר של החברה השנה. אתמול השיקה HTC את U11, שמגיע עם מפרט מתקדם עוד יותר, כאמור, ועם פיצ'ר חדשני שעשוי לקרוץ למשתמשים רבים.

ל-U11 מסך בגודל 5.5 אינץ' ברזולוציית QHD. בשונה מהמכשירים של LG וסמסונג נטולי השוליים ל-U11 יש שוליים שמבצעים תפקיד חשוב - המסגרת רגישה למגע וניתן לבצע באמצעותה מחוות כמו לפתוח את המכשיר, לצלם תמונה לפתוח אפליקציות ועוד. המסגרת הרגישה היא דרך חדשה ומסקרנת להשתמש בסמארטפון, ואם המשתמשים יגיבו לזה בחיוב יש סיכוי טוב שנראה עוד יצרניות (כנראה סיניות בהתחלה) מאמצות את הפטנט.

בלב המכשיר נמצאת ערכת השבבים סנאפדרגון 835 העדכנית ביותר של קוולקום ו-4 גיגה זיכרון RAM - שילוב שמספק הרבה מעבר לכוח העיבוד שזקוק לו המשתמש הממוצע. עם זאת, קיימת גם גרסה חזקה יותר עם 6 גיגה זיכרון RAM ו-128 גיגה לאחסון פנימי. ל-U11 סוללה בנפח 3,000 מיליאמפר-שעה והוא עמיד למים בתקן IP67.

HTC U11.
המסגרת החכמה תבצע פעולות בהתאם ללחיצות שלכם.

חובבי השמע ישמחו לגלות שהחברה שילבה רמקולים עוצמתיים, הממוקמים באפרכסת המכשיר ואילו רמקול נוסף שישמש כסאב-וופר בחלקו התחתון. הרמקולים מספקים סאונד עשיר ועוצמתי בהרבה מאשר ב-HTC 10. בדומה לאפל, גם HTC מודיעה ללקוחותיה שהם צריכים להיפרד משקע האוזניות הסטנדרטי שקיים כמעט בכל הסמארטפונים, ולהתחיל להתרגל לשלל מתאמים שיאפשרו להמשיך להשתמש באוזניות חוטיות.

מערך הצילום של ה-U11 כולל מצלמה אחורית של 12 מגה פיקסל עם פיקסלים כפולים ומפתח צמצם של f/1.7, לצד מצלמת 16 מגה פיקסל. אמנם הוא רק הושק אבל המצלמה כבר זוכה לשבחים.

U11 מריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד 7.0 עם הממשק הייחודי של HTC, הכולל לא פחות משלוש עוזרות דיגטליות – גוגל אסיסטנט, Sense Assistantשל החברה ובהמשך גם אלקסה של אמזון (בעדכון תוכנה).

מחירו של ה-U11 בארה"ב יהיה 649 דולרים והוא יגיע בערכה הכוללת מטען מהיר ואוזניות USonic 2.0 עם סינון רעשים אקטיבי. המכשיר מוצע למכירה בחמישה צבעים: לבן, שחור, כחול, כסוף ואדום. לישראל הוא צפוי להגיע, באמצעות היבואנית טאצ' גרופ, בסביבות סוף יוני ומחירו, ככל הנראה, יהיה סביב 3,300 שקלים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מכשיר חזק עם מפרט מתקדם ביותר./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המצלמה של ה-U11 כבר זוכה לשבחים./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • htc
  • U11

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully