וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה לא צעצוע: הגיטרה החשמלית הקומפקטית ביותר בעולם

אילן גלר

23.5.2017 / 8:38

אורכה של הגיטרה כ-30 סנטימטרים בלבד, מה שהופך אותה לגיטרה הפונקציונלית לחלוטין הקטנה ביותר בעולם. חוששים להפריע לשכנים? חיבור אוזניות מובנה יאפשר לכם לנגן רק לעצמכם, או לחבר את הגיטרה למגבר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בטוח אפשר לכווץ אותה עוד יותר. גיטרת ג'אמי./מערכת וואלה!, צילום מסך

זוכרים את הימים שהייתם סוחבים גיטרה ענקית על הגב בקייס בד מתפורר עם מחברת התווים מקומטת? אז את מחברת התווים החליף כבר ממזמן הסמארטפון וכעת נראה שלא צריך כבר להסתובב עם התיק הענק על הגב בזכות גיטרה קומפקטית חדשה בשם Jammy.

Jammy היא גיטרה חשמלית חדשה, ולדברי מפתחיה, היא גם לא תופסת מקום רב, גם לא שוקלת יותר מדי וגם הרבה יותר מגניבה מכל גיטרה אחרת. אורכה של הגיטרה כ-30 סנטימטרים בלבד, מה שהופך אותה לגיטרה הפונקציונלית לחלוטין הקטנה ביותר בעולם.

"התשוקה לנגן חולפת לעתים קרובות לאחר שמבינים כי מדובר בתחביב הדורש שעות אימון רבות", מסביר דימיטרי שמט, היזם מאחורי הגיטרה. "המוצר שלנו הוא הפתרון המושלם לאנשים חסרי ניסיון בנגינה שעדיין מעוניינים להביע את עצמם".

פרט לעיצוב הייחודי, כוללת הגיטרה נורות LED הדולקות תחת המיתרים ומסייעות למצוא את המקום הנכון להניח עליו את האצבעות כדי לנגן כל אקורד. הגיטרה כוללת מצב נגינה חופשי, הזהה לזה של כל גיטרה חשמלית אחרת, או מצב לימוד שבו לנגינתכם מתלווים קולות רקע לפי ז'אנר שתבחרו.

חוששים להפריע לשכנים? חיבור אוזניות מובנה יאפשר לכם לנגן רק לעצמכם, או לחבר את הגיטרה למגבר, במידה ואתם מעוניינים דווקא באפקט ההפוך. Jammy צפויה להגיע לחנויות בעוד מספר חודשים, ומחירה הסופי טרם נקבע.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully