וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטרנד לטרנד: הג'אמר - האם זה יהיה היורש של הספינר?

אילן גלר

19.5.2017 / 7:57

ממש כמו הספינר לפניו, טוען היצרן כי הג'אמר איננו סתם צעצוע אלא פתרון בדוק מדעית לבעיות ריכוז ורעידות בידיים, אם כי לא מוצעות שום הוכחות לטענה זו. בניגוד למוצרים אחרים, נראה שככל שצעצועי פידג'ט מתפתחים, כך הם הופכים לפשוטים יותר

צילום מסך

טירוף הספינרים מסרב לחלוף בינתיים, אך צעצוע חדש בשם "ג'אמר" כבר מאיים להשתלט על הבאזז שיש סביב צעצוע הפידג'ט המסתובב. בינתיים קשה להשיג את הג'אמר בחנויות (נשמע לכם מוכר?), אך סוחרים שונים מציעים אותו לרכישה ברשת, באמזון וב-eBay וזוכים להתעניינות רבה.

בניגוד למוצרים אחרים, נראה שככל שצעצועי פידג'ט מתפתחים, כך הם הופכים לפשוטים יותר. הקובייה מלאת הלחצנים והגלגלות פינתה את מקומה לספינר עם המסב הכדורי בלבו, שאולי יפנה את מקומו בקרוב לצעצוע אותו ניתן לתאר כמיני-מערוך מעיץ; צורתו של הג'אמר כגליל עבה במרכזו וצר בקצוותיו, באורך של כחמישה סנטימטרים, המסתובב על משטחים - אך לא על חלקו הרחב אלא על הקצוות הקטומים שלו.

ממש כמו הספינר לפניו, טוען היצרן כי הג'אמר איננו סתם צעצוע אלא פתרון בדוק מדעית לבעיות ריכוז ורעידות בידיים, אם כי לא מוצעות שום הוכחות לטענה זו. מה שבטוח הוא שמדובר בצעצוע בעל מגוון שימושים רב יותר משל הספינר המקורי (שלו שימוש אחד ויחיד), וניתן לבצע באמצעותו טריקים שונים ואף להתחרות בחברים. "לצעצוע יש עיצוב פשוט ואינספור אפשרויות משחק שיבחנו את היצירתיות ואת מהירות התגובה שלכם", נכתב בעמוד המכירה.

מחירו של הג'אמר עומד על כדולר וחצי, אם כי סביר להניח שהמחיר יעלה במהירות במידה ותתגבר הדרישה לצעצוע החדש. אם תתחילו לראות ביוטיוב מאות סרטונים המדגימים את יכולות הצעצוע החדש, זה יהיה סימן מצוין לכך שאכן טרנד חדש עושה את דרכנו אלינו.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

ג'אמר. צילום מסך
הוא דורש קצת יותר מקום כדי להתגלגל מהספינר./צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אבל יש כבר ביקוש רב עבורו./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מחכים כבר לטרנד הבא של צעצועי הפידג'ט./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully